Streaming audio

Gestart door kdt, april 24, 2011, 22:10:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

* f.luisteraar zet preventief een knijper op zijn neus *
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

ben even aan het inscannen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

Stream het maar naar Houten.  :yes:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

Citaat van: f.luisteraar op mei 05, 2011, 15:01:56
Stream het maar naar Houten.  :yes:

audiofiel of gewoon snel als de mp3
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Mexicaanse Hond

Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Marvin

Citaat van: f.luisteraar op mei 05, 2011, 06:57:38
Ik vraag het wel aan Wim. Jullie kunnen alleen maar grappen maken en je weet dat ik daar niet van houd.  :angel:

Stuur hem volgende keer dan gewoon een pm, dat is sneller. Hoeven wij niet te grappen, -en jij niet te mouwen.

Mexicaanse Hond

Het was ironisch bedoeld, marvin.  :wink: Beetje veel zelfspot ook.  :-D
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Marvin

En ik was een ' :-D' vergeten...  redface

Mexicaanse Hond

Als je me nou nog niet kent... :roll:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

goede informatie is een kwestie van afwegen het juiste moment kiezen en vooral hoe breng ik die zeer gezochte info  :-P
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

Citaat van: jwx op mei 05, 2011, 15:52:11
goede informatie is een kwestie van afwegen het juiste moment kiezen en vooral hoe breng ik die zeer gezochte info  :-P
:-D
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

QuattroNL

Hmmm, we hebben het nu dus opeens over 2 enigszins verschillende apparaten en dus toepassingen.
Ik begreep van de TS dat hij muziek wilde streamen/luisteren en niet zozeer dat hij zijn bestaande cd-collectie wilde rippen.
Zo'n ripburner is idd een leuk apparaatje maar wat anders als een 'echte' NAS.
Die eerste kan erg goed rippen en daarnaast streamen (heb het artikel even vluchtig doorgelezen).
Een NAS is primair voor dataopslag en kan daarnaast erg goed streamen. Wil je rippen dan zal je dit idd via je PC en software handmatig moeten doen.
Ik download mijn (lossless) muziek en heb dus voldoende aan een NAS.

Mooie van een (mijn) NAS is dat er 2 HD's inzitten die in raid 1 staan zodat ze een directe kopie van elkaar zijn (gaat 1 HD kapot dan staat alle data nog op die andere). Ook download hij zelf alle muziek waarvan ik zeg (via een bestandje) dat ie die moet downloaden.

Dus het is wel belangrijk dat je eerst bepaalt waarvoor je een apparaat wilt gebruiken 8-)
Marantz PM15S2-LE+SR5006 - Totem Arro+Dreamcatcher+Model One Signature center - Loewe Art 42" LCD - Dune Smart D1 - Squeezebox Touch+BOTW - Oppo BDP83 - Synology DS409+ - CA Diamond 2 dempingsplaat+cable clamps.
Cables: Nordost - W&M - RU Connected - JIB

Mexicaanse Hond

Citaat van: jwx op mei 05, 2011, 15:52:11
goede informatie is een kwestie van afwegen het juiste moment kiezen en vooral hoe breng ik die zeer gezochte info  :-P
Neem eens een voorbeeld aan Quattro dan, John.  :wink:

Ik denk dat ik dat apparaat uit de Music Emotion sowieso veuls te duur vind.  nonono
Goed stel oren, goed stel luidsprekers