Streaming audio

Gestart door kdt, april 24, 2011, 22:10:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohnWx

Citaat van: f.luisteraar op mei 04, 2011, 17:23:09
Interessante verhalen, ondanks dat ik net een dure SA-11S1 heb gekocht ga ik ook streamen als ik later groot ben.  clown1
Maar even serieus: ik zag een 2 TB NAS van Western Digital voor 149 euro. Is dat een goede NAS?

Maar als je er bout muziek op zet is het duur  clown1
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marvin

Met 2 TB aan muziek is de keuze reuze, dat is meer dan de Free Record Shop in de schappen heeft.
Hier spreekt een ervaringsdeskundige....  :angel:

JohnWx

Dat is 1000GB dan kunnen er circa 1200 cd's op moet genoeg zijn
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marvin


JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marvin

Wat zeg jij nou?
Kan ik je back up?? Lekker aardig zijn we weer....  clown1

Mexicaanse Hond

Ik vraag het wel aan Wim. Jullie kunnen alleen maar grappen maken en je weet dat ik daar niet van houd.  :angel:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

Citaat van: f.luisteraar op mei 05, 2011, 06:57:38
Ik vraag het wel aan Wim. Jullie kunnen alleen maar grappen maken en je weet dat ik daar niet van houd.  :angel:

Nee sorry Harry maar hoe komt het dan als ik aan jouw denk ik toch een glimlach krijg
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

QuattroNL

Citaat van: f.luisteraar op mei 04, 2011, 17:23:09
ik zag een 2 TB NAS van Western Digital voor 149 euro. Is dat een goede NAS?
Als je lossless audio wil streamen is het wel belangrijk dat ie een snelle processor heeft en genoeg geheugen. De hele simpele (goedkope) NAS-jes hebben dat meestal niet (vandaar goedkoop  8-)) en kúnnen de muziek met de nodige hikken doorgeven.
Een goedkope NAS is leuk als opslag en het streamen van mp3-tjes met een niet te hoge bitrate.
Full-HD films en lossless audio wordt meestal lastig.

Ik heb zelf een Synology DS209+II. Is 'wat' duurder maar je kan er meer mee en de support is beter.
Het ligt er dus aan waarvoor je een NAS wilt gebruiken. Zo'n goedkope kán genoeg zijn voor je maar verdiep je wel van tevoren even in het eea.
Marantz PM15S2-LE+SR5006 - Totem Arro+Dreamcatcher+Model One Signature center - Loewe Art 42" LCD - Dune Smart D1 - Squeezebox Touch+BOTW - Oppo BDP83 - Synology DS409+ - CA Diamond 2 dempingsplaat+cable clamps.
Cables: Nordost - W&M - RU Connected - JIB

Mexicaanse Hond

Citaat van: jwx op mei 05, 2011, 10:37:07
Nee sorry Harry maar hoe komt het dan als ik aan jouw denk ik toch een glimlach krijg
Geen idee.  :angel:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Mexicaanse Hond

Citaat van: QuattroNL op mei 05, 2011, 11:22:32
Als je lossless audio wil streamen is het wel belangrijk dat ie een snelle processor heeft en genoeg geheugen. De hele simpele (goedkope) NAS-jes hebben dat meestal niet (vandaar goedkoop  8-)) en kúnnen de muziek met de nodige hikken doorgeven.
Een goedkope NAS is leuk als opslag en het streamen van mp3-tjes met een niet te hoge bitrate.
Full-HD films en lossless audio wordt meestal lastig.

Ik heb zelf een Synology DS209+II. Is 'wat' duurder maar je kan er meer mee en de support is beter.
Het ligt er dus aan waarvoor je een NAS wilt gebruiken. Zo'n goedkope kán genoeg zijn voor je maar verdiep je wel van tevoren even in het eea.

Bedankt, dan moet ik dus een snelle hebben. Ik wil lossless kunnen streamen.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

Citaat van: f.luisteraar op mei 05, 2011, 11:34:25
Bedankt, dan moet ik dus een snelle hebben. Ik wil lossless kunnen streamen.

jij moet voor meer audiofiel gaan


stond pas geleden een mooi ding in de music emotion
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

Citaat van: f.luisteraar op mei 05, 2011, 11:52:21
Quanta costa?

blad ligt boven op de plee dus als ik zo even moet dan kom je het teweten (heb lichte drang)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

Goed stel oren, goed stel luidsprekers