oi,
Vandaag zijn ze mijn tv dus om komen ruilen , voor degene die ik op het oog had en ook voor betaald heb.
Even voor degene die het gemist hebben; vorige week ging ik een ''samsung ue40c6000'' kopen bij de mediamarkt hier in den haag( normale prijs was toen 780 euro , maar door een tip van forumlid fluisteraar , die mij erop wees dat deze bij Foka in rotterdam 670 koste , kreeg ik hem bij MM ook voor die prijs.
Echter , ze gaven ons een doos met zelfde model maar 46 inch (400 duurder)
, en toen deed ik iets wat veel mensen (die mij NU niet zo goed meer kennen) nooit van mij hadden verwacht
Namelijk , ik nam contact op met het management van de MM hier , en legde het een en ander uit.
Ze bleven maar zeggen dat ze zo blij waren dat er nog eerlijke mensen zijn , en daar maakte ik gelijk gebruik van.
Ze wilde namelijk een paar mensen danig op hun flikker geven , nou ik heb meneer de manager laten beloven , dat hij het releaxed zal brengen , want ik maakte duidelijk wat een gekkenhuis het was.
Hahaha maar ja , als je goed beschouwd .
was fout 1 ; bij de afdeling , die persoon maakte een bon op de naam van een collega en gaf de verkeerde LED mee.
Fout 2; bij de grote kassa , deze dame liep nog speciaal met bon in handen om de doos voor een check.
Fout 3; De beveiliging , want alarm was nog actief , maar er werd ons niks in de weg gelegd.
En als tweede zei ik als jullie mijn eerlijkheid zo waarderen , laat dat dan ook blijken door mij bij voorbeeld een mooie muurbeugel kadoo te geven.
En dat was in orde.
Mijn nieuwe model lijkt trouwens wel veel mooier en beter , de kleuren zijn de kleueren waarom ik samsung wil , en haar en haar scherp
Bij de 46 inch was er LED bleeding en clouding , dat is bij deze 40 inch totaal niet aanwezig.
Al met al heb ik nu voor 680 euro ; de samsung ue40c6000 , een ziggo smartcard met module , en een beugel van 150 euro.
DUS..................................DE MEDIAMARKT DAT IS MIJN!!!! WINKEL
HAHAHAH