wat is de beste (LED) tv van het ogenblik?

Gestart door mars, maart 13, 2011, 23:54:16

Vorige topic - Volgende topic

mars

Aloha,

Goed dat heb ik weer frusty , ik ging donderdag avond met een maat van me mijn nieuwe led tv halen bij de mediamarkt hier in den Haag .

ik had dus al een aanbetaling gedaan voor de ''samsung UE40C6000'' .
Maar we gingen de Tv ophalen en kregen van een medewerker een samsung doos (verzegelt uiteraard) in ons handen . °
En bij de rest afrekenen , kwam er nog een dame achter de balie vandaan om de doos te checken..

Enfin ; snel thuis gezet , verder niet naar omgekeken , en gister wilde ik hem uitpakken en aansluiten .........blijkt het een UE46C6000 te zijn , pfffffffffffffffffff ook wel erg groot hoor gelijk shutup

Nou heb ik ze toch maar opgebeld , om te zeggen dat ze een te ´´Dure´´ TV hebben meegegeven enz enz .
Klopt m´n garantie ook weer :wink:

Mediamarkt erg blij , en ze komen hem van de week  omruilen, met een aardig heidje erbij.
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Mexicaanse Hond

6 inch extra komt dus niet altijd van pas.  :wink:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

mars

Citaat van: f.luisteraar op maart 20, 2011, 20:26:13
6 inch extra komt dus niet altijd van pas.  :wink:

oi

Naruurlijk is het een mazzeltje.

Maar eerlijk is eerlijk , hij is te groot.......................mijn kijk afstand in ogenschouw genomen , is zo'40 inch ideaal.

Joh en daarbij , het garantie verhaal , heb een bon voor een 40 tv.  En ook niet onbelangrijk,....ik ben nogal bekend in de binnenstad en heb vrienden bij de mediamarkt werken ( niet slecht bekend hoor)
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon

Mexicaanse Hond

Het was een verwijzing naar die penisvergrotingsadvertenties.  :wink:

mars

Citaat van: f.luisteraar op maart 21, 2011, 21:43:06
Het was een verwijzing naar die penisvergrotingsadvertenties.  :wink:

ha ha ha ....oke , vandaar dat ik hem niet echt doorhad.

Maar aan de andere kant van uit mijn optiek , toch niet zo vreemd , dat het een verwijzing naar penisvergroting reclames is.........................................omdat ik juist naarstig op zoek ben naar penis verkleining clown1.......................zo'n 25 cm hahahaha :schater:
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon

mars

oi

zooooooooooo dan pffffffffffffffff..hij is wel groot hoor...........................die tv clown1
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon

Mexicaanse Hond

PSCD80

Vorige maand ging ik voor een Philips uit de 8000 serie naar de winkel.
Ik wilde geen gigantisch grote TV, max. 42", geen plasma i.v.m. het stroomverbruik en 3D is niet m'n ding.
Sony ook erg goed, maar prijzig, (Samsung heeft ook een paar toestellen met goed beeld, maar ik zocht ook een toestel dat goed op m'n mooie kast staat (voor zover een TV überhaupt mooi kan zijn dan.).

Nou, m'n vriendin en ik liepen langs al die TV's en 1 sprong eruit met gigantisch goed beeld. Hij was afgeprijst en we begrepen niet waarom. Het bleek echter de oude Philps 9000 te zijn, welke geen 3D mogelijkheid heeft. Echter het beeld vonden we beter dan die van de nieuwe 9000 opvolger.
De TV is inmiddels uit produktie en we kregen op de afgeprijsde prijs nog eens een flinke korting. Ik heb hem 550 euro onder de nieuwprijs. Goed, dan heeft hij 1 jaar in de winkel gespeeld, maar wel gewoon 2 jaar fabrieksgarantie vanaf de aankoopdatum.
Dus mocht je er nog een vinden, het is een fantastische aanrader. Het beeld is magnifiek, grote kijkhoek,
geen trillingen, geen rafels. Het is geen superdun model (back LED, dus zwart is ook echt overal zwart) en doordat hij niet zo heel plat is, is het geluid ook beter dan van de meeste nieuwe TV's. Voor echt goed geluid moet je vanzelfsprekend je audio installatie bijschakelen. Maar als je geen films of muziek bekijkt is het beslist niet nodig.
SC80; SM80; CD80; FT880; KEF Ref. 104.2

lo

Ik heb ook zo'n ding, volgens mij de 9700 of zo iets. 40 inch
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

mars

oi,

Vandaag zijn ze mijn tv dus om komen ruilen , voor degene die ik op het oog had en ook voor betaald heb.

Even voor degene die het gemist hebben; vorige week ging ik een ''samsung ue40c6000'' kopen bij de mediamarkt hier in den haag( normale prijs was toen 780 euro , maar door een tip van forumlid fluisteraar , die mij erop wees dat deze bij Foka in rotterdam 670 koste , kreeg ik hem bij MM ook voor die prijs.

Echter , ze gaven ons een doos met zelfde model maar 46 inch (400 duurder) :roll:, en toen deed ik iets wat veel mensen (die mij NU niet zo goed meer kennen) nooit van mij hadden verwacht :-o
Namelijk , ik nam contact op met het management van de MM hier , en legde het een en ander uit.
Ze bleven maar zeggen dat ze zo blij waren dat er nog eerlijke mensen zijn , en daar maakte ik gelijk gebruik van.
Ze wilde namelijk een paar mensen danig op hun flikker geven , nou ik heb meneer de manager laten beloven , dat hij het releaxed zal brengen , want ik maakte duidelijk wat een gekkenhuis het was.
Hahaha maar ja , als je goed beschouwd .
was fout 1 ; bij de afdeling , die persoon maakte een bon op de naam van een collega en gaf de verkeerde LED mee.
Fout 2; bij de grote kassa , deze dame liep nog speciaal met bon in handen om de doos voor een check.
Fout 3; De beveiliging , want alarm was nog actief , maar er werd ons niks in de weg gelegd.

En als tweede zei ik als jullie mijn eerlijkheid zo waarderen , laat dat dan ook blijken door mij bij voorbeeld een mooie muurbeugel kadoo te geven.
En dat was in orde.

Mijn nieuwe model lijkt trouwens wel veel mooier en beter , de kleuren zijn de kleueren waarom ik samsung wil , en haar en haar scherp
Bij de 46 inch was er LED bleeding en clouding , dat is bij deze 40 inch totaal niet aanwezig.

Al met al heb ik nu voor 680 euro ; de samsung ue40c6000 , een ziggo smartcard met module , en een beugel van 150 euro.

DUS..................................DE MEDIAMARKT DAT IS MIJN!!!! WINKEL HB HB HB HAHAHAH
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon

Mexicaanse Hond

Geld maakt niet gelukkig, dus de Media Markt grijpt z'n kans om eraf te komen.  pompom

mars

oi,

Goh wat een mooi tv'tje heb ik nu te pakken zeg.

het lijkt wel of je constant naar superscherpe hd foto's kijkt.

Ik had trouwens een HDMI te kort , dus had ik ff mijn XBOX360 via component aan gesloten. nopompom  Maar nu heb ik er een haadee,emie touwtje tussen gehangen en ....perfecto notworthy
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon

mars

stupid

Goh.. :?...apart!!!!

Ik ben namelijk nog steeds blij met mijn lcd/led schermpje van ''samsung'' :yes: :yes:

Sterker nog.....heb het idee dat het beeld steeds beter wordt.

Nou en dan heb ik nog een klein tweakje gedaan op mijn tv , namelijk;  veel van die edge led's hebben in meer of mindere mate last van ''clouding'' ( wil zeggen dat bij een totaal zwart scherm wat vage lichtere plekken te zouden kunnen zijn)
Mijn tv had hier maar op 1 plaats ''een beetje'' last van , namelijk in de linker onderhoek.
Wat is nou de oplossing in deze?  De schroefjes , van omhuizing die de achterkant afschermd , allemaal tussen de 1/4 e en 1/2 e slag losser te draaien .............................en effect is inderdaad , geen clouding at all meer pompom
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon

lo

Een getweakte TV....... hij heb het weer voor elkaar hoor.  pompom pompom
Mooi uitgeprobeerd. :yes:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

mars

Citaat van: lo op april 12, 2011, 20:52:28
Een getweakte TV....... hij heb het weer voor elkaar hoor.  pompom pompom
Mooi uitgeprobeerd. :yes:

eeeeeeeeeeeey oi LO hello,

Ja mooi he .

( mieren n.e.u.k.e.r , als ik  ben aan gaande 2 channel audio , ben ik nu toch ook wel beetje wat betreft correct en mooi beeld te worden)

heb zelfs een ander voedingsnoer aan mijn tv gehangen ( siltech) .... zichtbaar verbetering :yes:
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon