wat is de beste (LED) tv van het ogenblik?

Gestart door mars, maart 13, 2011, 23:54:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Mexicaanse Hond

Geen dank, graag gedaan. Goede onderhandelaar ben jij.  notworthy
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Stadium III

Citaat van: mars op maart 14, 2011, 19:38:23
oi

Ik kreeg van de heer ''fluisteraar'' de tip om eens bij foka in rotterdam te kijken .

En dan specifiek naar de samsung UE40C6000, deze kost daar namelijk 679 euro :wink: , nou heb ik deze tv idd al wat langer op het oog , en ik ben vanmiddag naar de mediamarkt hier in den haag gegaan , en verteld dat ik een adres weet waar ze deze samsung goedkoper verkopen dan wat hun vragen ( 770 euro) , en nou kan ik deze tv bij de mediamarkt dus ook voor 679 kopen pompom pompom.

Ik denk dat dat ook is wat ik ga doen :yes: ...AS donderdag avond.

thanks fluisteraar notworthy

grtz  mars

Praten als brugman mars !!

Feli met de aankoop
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

still life

daar staat geen S in?  clown1

verder valt op te merken: het is een oudere generatie, ze zitten nu aan series 9, dat scherm is series 6
3D begint vanaf series 7, daarbij verhoogt de cmr (Clear Motion Rate (Hz) ook naar 600 tot 800 Hz

echter: who needs 3d & higher cmr :angel: dus goed gekozen mars..

 
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

JohnWx

Citaat van: still life op maart 15, 2011, 09:09:19
daar staat geen S in?  clown1

verder valt op te merken: het is een oudere generatie, ze zitten nu aan series 9, dat scherm is series 6
3D begint vanaf series 7, daarbij verhoogt de cmr (Clear Motion Rate (Hz) ook naar 600 tot 800 Hz

echter: who needs 3d & higher cmr :angel: dus goed gekozen mars..



Heb een LG en die doet prima zijn werk
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Mexicaanse Hond

Citaat van: jwx op maart 15, 2011, 09:42:37
Heb een LG en die doet prima zijn werk
Is niet beter of slechter, maar is anders?  :angel:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

Citaat van: f.luisteraar op maart 15, 2011, 09:51:44
Is niet beter of slechter, maar is anders?  :angel:

heb hem puur op klank gekocht

deze was het minst blikkerig  :schater:

heb er nu een filter tussen / bij had nog zo een kemp stekker liggen met noise shaper  :angel:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

18vti

Voor als je afgelopen 10 maart nog wat gewonnen hebt met de staatsloterij:

Sony 52HX900 is de beste, full active LED tv  :yes:
Local dimming, super build quality.....Deze is als referentie gezet inmiddels hello
Kost wel een paar euro trouwens maar ik heb hem staan en ben er ZEER tevreden over  :yes:

Mexicaanse Hond

Ja, 4000 euro is veel geld. Je kunt ook een 50 inch plasma van LG kopen voor 500 euro...
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Mexicaanse Hond

Citaat van: jwx op maart 15, 2011, 10:30:11
heb hem puur op klank gekocht

deze was het minst blikkerig  :schater:

heb er nu een filter tussen / bij had nog zo een kemp stekker liggen met noise shaper  :angel:

Geluid is toch niet belangrijk met een goede surroundset?  :angel:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

Citaat van: f.luisteraar op maart 15, 2011, 11:32:52
Geluid is toch niet belangrijk met een goede surroundset?  :angel:

wij zijn anti surround  :yes: :schater:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Mexicaanse Hond

Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Niber

Citaat van: f.luisteraar op maart 15, 2011, 11:31:26
Ja, 4000 euro is veel geld. Je kunt ook een 50 inch plasma van LG kopen voor 500 euro...
Mijn ouders vader wil een nieuwe tv. Een grote moet het worden, hij heeft ma eindelijk zo ver dat er een 40" mag komen..
Zo'n LG tv lijkt me wel goed genoeg voor hen toch? Zou mooi zijn als het 50 inch kon worden voor pa, aangezien de oude lui nog al een kast van een huis hebben.
Beetje journaal en andere actualiteiten volgen en misschien 3x per jaar een dvdtje...
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

mars

Citaat van: still life op maart 15, 2011, 09:09:19
daar staat geen S in?  clown1

verder valt op te merken: het is een oudere generatie, ze zitten nu aan series 9, dat scherm is series 6
3D begint vanaf series 7, daarbij verhoogt de cmr (Clear Motion Rate (Hz) ook naar 600 tot 800 Hz

echter: who needs 3d & higher cmr :angel: dus goed gekozen mars..

 

Thanks ,

ja heb ik ook gecheckt , staat niet direct aan de achterkant , na wat gebel , ben ik er achter dat de uec6000 allemaal s schermen hebben.
Klopt dat het een 6 serie is maar dat zegt niet zoveel want ze blijven de 5 , 6 , 7 , 9 series voeren , maar je moet op de letter letten ik had eerst een 6 serie uitvoering B , en dit is C , binnenkort komt een spiksplinternieuwe 6 serie uitvoering D.




Tja en 3d , dat is een probleempje voor mij aangezien ik blind ben aan mijn rechteroog.......tja dan werkt het 3d truukje ook niet.
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

mars

Citaat van: 18vti op maart 15, 2011, 10:35:21
Voor als je afgelopen 10 maart nog wat gewonnen hebt met de staatsloterij:

Sony 52HX900 is de beste, full active LED tv  :yes:
Local dimming, super build quality.....Deze is als referentie gezet inmiddels hello
Kost wel een paar euro trouwens maar ik heb hem staan en ben er ZEER tevreden over  :yes:

oi,

ja gaaf , ik heb idd wat gewonnen afgelopen 10 maart...........................euh...2 euro hahaha
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

audiof. zonder budget

Citaat van: mars op maart 15, 2011, 13:34:26
oi,

ja gaaf , ik heb idd wat gewonnen afgelopen 10 maart...........................euh...2 euro hahaha

Nou, daar kom je al een heel eind mee  :wink: :wink: :wink:
Nunquam perfectum, Marantz PM-80, Marantz SA 8400
Set 1: Marantz SR7005, UD7006, Floating Cameleon Queen, Cameleon Melody, Cameleon Voice, 2x Klipsch KSW-10
Set 2: Pioneer VSX-LX52, BDP-LX52, 2x Pioneer S-71k, SS-LAC505ED , SS-LA500ED, BK-XXls400df