Kabel Sessie 21 mei 2011

Gestart door Whisper.nl, maart 11, 2011, 20:45:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Mexicaanse Hond

Hulde voor je ruimhartigheid, John!  notworthy

Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

Citaat van: f.luisteraar op mei 25, 2011, 23:59:15
Hulde voor je ruimhartigheid, John!  notworthy

ja na 10 jaar therapie kom je tot bepaalde inzichten vooral ook met betrekking op andere  :angel:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Mexicaanse Hond

Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Cornelis1921

#198
 clown1
Citaat van: jwx op mei 26, 2011, 00:16:56
ja na 10 jaar therapie kom je tot bepaalde inzichten vooral ook met betrekking op andere  :angel:
Inzichten die vaak niet met de meerderheid gedeeld worden: The fool nextdoor...
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

JohnWx

Citaat van: Cornelis1921 op mei 26, 2011, 03:51:02
clown1 Inzichten die vaak niet met de meerderheid gedeeld worden: The fool nextdoor...

ach Nederland is het land met de meeste psychische patienten (zelf spreken de instellingen van clienten, word immers zwaar geld verdiend of kan ik beter zeggen klant :-D) en het meest anti depressiva geslikt dus ik kom iedereen wel een keer tegen dus is jouw stelling al bijna omgedraaid  :-P
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

jowa

Intern in mijn Densen B-200 en B-300XS zit geen kabel van de connectoren naar de printplaat. Deze zitten er nl direct op gesoldeerd.
Niet schrikken van de grootte van de printplaten, Densen gebruikt  heel veel SMD techniek.

B-200


B-300XS


B-410

JohnWx

Citaat van: jowa op mei 26, 2011, 10:08:51
Intern in mijn Densen B-200 en B-300XS zit geen kabel van de connectoren naar de printplaat. Deze zitten er nl direct op gesoldeerd.
Niet schrikken van de grootte van de printplaten, Densen gebruikt  heel veel SMD techniek.

B-200


B-300XS


B-410


dus jij kan geen interne bekabeling upgraden  clown1
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Marvin

Als jullie zitten te wachten op iemand dit hele verhaal onderuit gaat halen, dan hoor ik het graag.  :-D

Whisper.nl

Citaat van: marvin op mei 26, 2011, 12:29:07
Als jullie zitten te wachten op iemand dit hele verhaal onderuit gaat halen, dan hoor ik het graag.  :-D

Ik mis hier het verband in het geheel.

Groet Whisper .
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Whisper.nl

Citaat van: xander32 op mei 24, 2011, 19:38:57
:-oVerbazing alom ... je was zo vol lof over de Siltech ...
Sander.

Hij blijft  HB

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Mexicaanse Hond

Citaat van: Whisper.nl op mei 26, 2011, 21:45:41
Hij blijft  HB

Groet Whisper

Ik wist het, die Siltech is gewoon een blijvertje.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

Puur op naam  hello


Grote namen vullen de stadions altijd
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Mexicaanse Hond

Citaat van: jwx op mei 26, 2011, 21:52:24
Puur op naam  hello


Grote namen vullen de stadions altijd

Vind je ze het geld niet waard dan?
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Maurice

Citaat van: Whisper.nl op mei 26, 2011, 21:42:40
Ik mis hier het verband in het geheel.

Groet Whisper .
Korreltje zout ;)
Zo te lezen was het een prettige meeting, en is er weer wat geleerd  pompom
Moet ook weer eens de tijd zien te vinden om eens bij wat mensen op bezoek te gaan.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Mexicaanse Hond

Citaat van: marvin op mei 26, 2011, 12:29:07
Als jullie zitten te wachten op iemand dit hele verhaal onderuit gaat halen, dan hoor ik het graag.  :-D
Wij wetenschappers bestaan bij de gratie van falsificatie, dus kom maar op!  :-D
Goed stel oren, goed stel luidsprekers