Kabel Sessie 21 mei 2011

Gestart door Whisper.nl, maart 11, 2011, 20:45:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Mexicaanse Hond

Daarom is het ook belangrijk om alle bedrading aan te pakken als je een beter/ander geluid wilt. Niet alleen de interlinks en luidsprekerkabels, maar ook de interne bedrading in luidsprekers, versterkers, etc.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Whisper.nl

#181
mmm,

Intern is de Accuphase - door mijn voorganger - aangepast naar siltech bekabeling.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

JohnWx

Citaat van: Whisper.nl op mei 25, 2011, 14:55:40
mmm,

Intern in de Accuhase - door mijn voorganger - aangepast naar siltech bekabeling.

Groet Whisper

je hebt geen echte Accuphase  :-o  stupid


Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

xander32

 :gaap:

Ook dit draadje is al weer verworden tot een childish welles-nietes spelletje.
HT-forum-praktijken ...


Sander.

Mexicaanse Hond

#184
Ik ervaar dat helemaal niet zo deze keer. Ik vind dat er juist milder en met meer humor wordt gereageerd.
Zou je willen aangeven waar je dan op doelt?
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

cz79

Ik geloof ook dat het er nu een stuk gezelliger aan toe gaat. hello hello hello

Whisper.nl

Ik heb de indruk dat we ervaringen aan het uitwisselen zijn. no more no less.
Dat sommige een grapje tussen door willen maken daar heb ik geen moeite mee.

@ JWX ik heb een verbeterde Accuphase  clown1
o.a. een WBT aansluiting met siltech enz. t.b.v. het speakersnoer.
Hier kan een gewoon los draad, banaan of een vork worden gebruikt.
Dat kan bij een standaard aansluiting van Accuphase niet.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

JohnWx

Citaat van: xander32 op mei 25, 2011, 18:38:30
:gaap:

Ook dit draadje is al weer verworden tot een childish welles-nietes spelletje.
HT-forum-praktijken ...


Sander.

zou je dat kunnen beargumenteren ? ik lees dat nergens
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Citaat van: Whisper.nl op mei 25, 2011, 21:23:09
Ik heb de indruk dat we ervaringen aan het uitwisselen zijn. no more no less.
Dat sommige een grapje tussen door willen maken daar heb ik geen moeite mee.

@ JWX ik heb een verbeterde Accuphase  clown1
o.a. een WBT aansluiting met siltech enz. t.b.v. het speakersnoer.
Hier kan een gewoon los draad, banaan of een vork worden gebruikt.
Dat kan bij een standaard aansluiting van Accuphase niet.

Groet Whisper


niet verder vertellen maar Accuphase doet het ook met 2.5mm ssssssssss :wink:

Is Janis nog langs geweest
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

xander32

Een aantal enthousiaste mede-forumleden hebben een gezellige M&G waarin een aantal ic`s met elkaar worden vergeleken, betreffende formleden delen hier hun bevindingen/ervaringen en vervolgens wordt er daarop weer afgegeven door al diegenen die niet aanwezig waren tijdens betreffende M&G ... dat staat mij niet aan.
Je kan m.i. nooit iemand afrekenen op hetgeen hij/zij heeft ervaren.
Dat wordt anders als diegene diens ervaringen/bevindingen weggezet als feiten, dan wordt het wel een ander verhaal.

Enne: voor humor en grappen verwijs ik een iederen graag naar: http://www.themanacrypt.nl/forumdisplay.php?f=15   :-P.


Amen.


Sander.

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Mexicaanse Hond

#191
Inderdaad, ik vind het echt een overreactie. Ik heb de dingen die je beschrijft niet gezien, Sander.
Sterker nog, ik vind jouw reacties meer dissonanten in een overigens vrij harmonieus geheel.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

Citaat van: xander32 op mei 25, 2011, 22:48:33
Een aantal enthousiaste mede-forumleden hebben een gezellige M&G waarin een aantal ic`s met elkaar worden vergeleken, betreffende formleden delen hier hun bevindingen/ervaringen en vervolgens wordt er daarop weer afgegeven door al diegenen die niet aanwezig waren tijdens betreffende M&G ... dat staat mij niet aan.
Je kan m.i. nooit iemand afrekenen op hetgeen hij/zij heeft ervaren.
Dat wordt anders als diegene diens ervaringen/bevindingen weggezet als feiten, dan wordt het wel een ander verhaal.

Enne: voor humor en grappen verwijs ik een iederen graag naar: http://www.themanacrypt.nl/forumdisplay.php?f=15   :-P.


Amen.


Sander.

waar word er afgegeven ?

ik zie het nergens ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Marantz 81

ik ook niet  :no: vindt juist dat er nu op een goede manier discussie over is  hello pompom :yes: :-D

JohnWx

Doet er natuurlijk niks aan af dat Sander het wel zo ervaren heeft

Daar kan ik / wij niks aan veranderen

Waar kreeg je het idee Sander dit is weer zo welles nietus discussie



John
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject