Kabel Sessie 21 mei 2011

Gestart door Whisper.nl, maart 11, 2011, 20:45:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

WimPeu

Citaat van: f.luisteraar op mei 26, 2011, 22:07:49
Wij wetenschappers bestaan bij de gratie van falsificatie, dus kom maar op!  :-D

Tjonge zeg...eerst even googelen voordat ik hier op kan reageren... :-o :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Mexicaanse Hond

Citaat van: WimPeu op mei 26, 2011, 22:11:07
Tjonge zeg...eerst even googelen voordat ik hier op kan reageren... :-o :-D
Je moet Marvin altijd even imponeren, dat probeert hij zelf ook altijd.  :wink:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

WimPeu

Bij deze is dat denk ik wel gelukt. :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Whisper.nl

Citaat van: jwx op mei 26, 2011, 21:52:24
Puur op naam  hello Grote namen vullen de stadions altijd

no way.: puur op sound.

Groet Whipser.

@ Fluister, yep ie is meer dan z'n geld waard.

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Maurice

Citaat van: f.luisteraar op mei 26, 2011, 22:07:49
Wij wetenschappers bestaan bij de gratie van falsificatie, dus kom maar op!  :-D
Wetenschappers stellen een hypothese en proberen deze vervolgens onderuit te halen  :yes:
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Whisper.nl

Citaat van: Maurice op mei 26, 2011, 22:15:20
Wetenschappers stellen een hypothese en proberen deze vervolgens onderuit te halen  :yes:

vind ik juristen erger.

In de eerste zin geven je gelijk en in de tweede zin spreken ze de eerste zin weer tegen.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Mexicaanse Hond

Ik ben eens begonnen aan een cursus juridisch vertalen Engels, maar ik ben gillend weggelopen... HLP
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Marantz 81

speciale upgrade voor jwx  :schater: :schater: KLIKKDERKLIK   clown1

JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op mei 26, 2011, 23:01:10
speciale upgrade voor jwx  :schater: :schater: KLIKKDERKLIK   clown1

is niet leuk dacht ooit voor weinig handeltje Siltech te kunnen inkopen had ik voor 2000 euro duikbrillen  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Mexicaanse Hond

Citaat van: jwx op mei 26, 2011, 23:06:54
is niet leuk dacht ooit voor weinig handeltje Siltech te kunnen inkopen had ik voor 2000 euro duikbrillen  :-D
Je had zeker je roze bril weer op?  :-D
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Marantz 81

dan had je de advertentie goed moeten lezen  :-D :angel:

misschien kun je nu een duikschool beginnen met een High End onder water geluid  :schater:

Marvin

Citaat van: Whisper.nl op mei 26, 2011, 21:42:40
Ik mis hier het verband in het geheel.

Groet Whisper .

Dat kan natuurlijk gebeuren, was niet kwaad bedoeld.
Maurice heeft dat zelf al goed verwoord..
Korreltje zout.  violent1  Sorry.

Cornelis1921

 :wink:
Citaat van: jwx op mei 26, 2011, 08:49:46
ach Nederland is het land met de meeste psychische patienten (zelf spreken de instellingen van clienten, word immers zwaar geld verdiend of kan ik beter zeggen klant :-D) en het meest anti depressiva geslikt dus ik kom iedereen wel een keer tegen dus is jouw stelling al bijna omgedraaid  :-P
Right on brotha', that's the (true) spirit... John, je hebt natuurlijk helemaal gelijk: er lopen meer cliënten buiten de instelling als daarbinnen, alleen de meeste van hen zullen nooit toegeven dat ze wat mankeren of gemankeerd hebben. Tot zover. Groet, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

JohnWx

Citaat van: Cornelis1921 op mei 27, 2011, 02:21:25
:wink: Right on brotha', that's the (true) spirit... John, je hebt natuurlijk helemaal gelijk: er lopen meer cliënten buiten de instelling als daarbinnen, alleen de meeste van hen zullen nooit toegeven dat ze wat mankeren of gemankeerd hebben. Tot zover. Groet, Cor.

Cor wanneer kom jij weer op de MBT  :-P :schater:




MBT:Mentalization-Based Treatment
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Maurice

Citaat van: Whisper.nl op mei 26, 2011, 22:17:23
vind ik juristen erger.

In de eerste zin geven je gelijk en in de tweede zin spreken ze de eerste zin weer tegen.

Groet Whisper
Ben zelf redelijk wetenschappelijk ingesteld, ben van origine techneut en voornamelijk van het onderzoek en de feiten. Juristen kan ik nooit volgen, tenzij ze bier hebben gedronken  :yes:
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude