HiFi in plaats van Home Theater?

Gestart door cz79, februari 18, 2011, 07:44:48

Vorige topic - Volgende topic

JohnWx

Citaat van: Vlearmoes op februari 19, 2011, 13:33:33
Ik blijf erbij  , nu luisterend naar de musical van War of the Worlds met al een uur kippevel,  dat HT een boel extra geeft    niet alleen voor je oren maar ook visueel  :angel: :angel:

Kom eens luisteren en kijken bij iemand die zijn HT leuk op orde heeft stereo mannen !!   :yes:

Ook hier staat er de deur voor open.

ik ga niet vreemd

woont zeker in Limburg
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Stadium III

Als ik kijk wat de doorgaande prijzen de laaste tijd zijn voor een reciever die al helemaal geen HDMI heeft zou ik hem lekker houden

Dan via de L&R pre out naar een mooie stereo versterker gaan
Stereo deel appart maken en dan de SR 7500 houden en dan eventueel er een BD speler met de analoge uitgangen op aansluiten

Je Quake II kun je via high en low allebij aansturen

Voor het krappe bedrag dat je krijgt zou ik alles houden
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

cz79

Ja is ook zeker een optie, ik moet dan alleen even doorsparen voor een stereo versterker met HT passthrough.

Waarom zou ik de BD speler analoog willen aansluiten, ik heb hem nu ook via een digi interlink aangesloten, daar zal ik toch niets aan willen veranderen?

Vlearmoes

Citaat van: jwx op februari 19, 2011, 13:36:55
ik ga niet vreemd

woont zeker in Limburg

Er staan meerdere mooie setjes door het land  :-D
Hier in de achterhoek staat er ook 1  :angel: :kwijl:

Welkom JWX   (kun je gelijk de DV7600 meenemen  :-D)
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

joep

Een super stereo versterker met HT passthrough

http://link.marktplaats.nl/413404483

P.S.

De eerste Limburger die nog nooit vreemd is gegaan tijdens carnaval moet nog geboren worden.

Stadium III

Citaat van: cz79 op februari 19, 2011, 13:41:52
Ja is ook zeker een optie, ik moet dan alleen even doorsparen voor een stereo versterker met HT passthrough.

Waarom zou ik de BD speler analoog willen aansluiten, ik heb hem nu ook via een digi interlink aangesloten, daar zal ik toch niets aan willen veranderen?

Je kunt idd een bd speler digitaal coaciaalof opisch aansluiten
Wat je dan doet is alleen de core doorgeven van het geluidspoor
Sluit je hem 6x analoog aan dan gebruik je de decoders aanboord van de BD speler en heb je wel DTS master en Dolby Treu HD enz

Je reciever heeft de ingangen ervoor en met een mooie versterker voor de fronts eraan kun je alle kanten op
En toch aangezien de prijzen we zo laag zijn zou ik zoals al eerder aangegeven alles beouden
(verder is de SR 7500 een mooie machiene ex eigenaar hier )

5.2.4

Stadium III

Citaat van: joep op februari 19, 2011, 13:53:12
Een super stereo versterker met HT passthrough

http://link.marktplaats.nl/413404483

P.S.

De eerste Limburger die nog nooit vreemd is gegaan tijdens carnaval moet nog geboren worden.

Idd zeer mooie versterker maar dan komt een SR 7005 ook wel om de hoek kijken voort  :roll:

5.2.4

cz79

Die Krell versterker is echt om te  :kwijl: :kwijl: :kwijl:

Wel iets boven het budget, met een tweede op komst ga ik dit er niet door krijgen bij de Chef Financiƫn.
Voorlopig maar gewoon lekker alles houden zoals het is en dan zien we later wel weer.

Stadium III

Ik heb er de 7005 en 5005 ook doorgekregen kwestie van slim aanpakken  :-D

5.2.4

lo

Maar jij bent tactisch ook een grootmeester.  notworthy
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

Citaat van: cz79 op februari 19, 2011, 15:23:19
Die Krell versterker is echt om te  :kwijl: :kwijl: :kwijl:

Wel iets boven het budget, met een tweede op komst ga ik dit er niet door krijgen bij de Chef Financiƫn.
Voorlopig maar gewoon lekker alles houden zoals het is en dan zien we later wel weer.

jammer die pm17 is een mooie versterker  pompom

en ja keuze, keuze,s keuze,s  frusty

xander32

Maar ik heb de vorige week zaterdag van jouw vriendinlief wel vernomen wat zij bij jou heeft afgedwongen  :-D.

Sander.
Citaat van: Stadium III op februari 19, 2011, 16:28:40
Ik heb er de 7005 en 5005 ook doorgekregen kwestie van slim aanpakken  :-D

Vlearmoes

Citaat van: xander32 op februari 19, 2011, 17:19:50
Maar ik heb de vorige week zaterdag van jouw vriendinlief wel vernomen wat zij bij jou heeft afgedwongen  :-D.

Sander.

Dat laten we hier maar niet posten  :schater: :schater: notworthy
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

Citaat van: Vlearmoes op februari 19, 2011, 13:33:33
Kom eens luisteren en kijken bij iemand die zijn HT leuk op orde heeft stereo mannen !!   :yes:

Ook hier staat er de deur voor open.

Dat moet er zekers nog eens van komen.  :yes: