lees het eerste stukje van zijn site en lees dit :
Heeft de informatie verstrekker er een commercieel belang bij dat je hem/haar gelooft?
Ja natuurlijk er is vraag naar dus produceert men
=============================================================
Deze is ook wel grappig van Breem:
Als je me wilt vertellen dat je zulke enorme verschillen gehoord hebt tussen twee verschillende signaalkabeltjes (interlinks) of een ander netsnoer dan moet je eerst het volgende doen:
Lees uitvoerig mijn hoofdstukken over bekabeling, interlinks en de klank van elektronica. Als je daar geen verklaring voor de verschillen gevonden hebt:
Trommel enkele vrienden/vriendinnen op en doe een blinde test tussen de betreffende kabeltjes. Je vindt hier een protocol voor zo'n test. Als daaruit komt dat er echt een significant verschil is moet je me onverwijld inlichten, maar wel met alle gegevens over de apparatuur en de kabels, en verifieerbare gegevens over hoe je de blinde tests gedaan hebt.
Je moet dan ook bereid zijn om de kabels en evt. de apparatuur door mij te laten onderzoeken en een blinde test in mijn aanwezigheid te doen
=================================================================
het gaat er toch om of ik iets hoor of waarneem de buurvrouw toch niet
?? en als ik iets waarneem hoef ik toch geen enquete van Breem in te vullen eerst
=================================================================
Hij heeft ook altijd zelf de antwoorden al zoals deze opmerking van hem:
Er wordt me regelmatig gevraagd om mee te discussieren in 1 of ander hifi-forum, meestal over de inhoud van mijn website.
Ik doe dat niet of bij hoge uitzondering, om een aantal redenen die ik hieronder uiteenzet oa:
Er is meestal slechts een handvol mensen die de discussie echt volgt, c.q er aan deelneemt.
Knap van Breem, dus als je niet met hem mee doet dan volg je het niet echt
?
Kan deze Willy Wortel niet serieus nemen die andere mensen hun hobby wil ontnemen