Citaat van: cz79 op januari 11, 2011, 05:31:02
Miischien dan toch eens kijken voor een Marantz PM7*** of en PM8***.
ik vind dit soort dingen altijd heel moeilijk of iets beter word als het in dezelfde prijsklasse/range zit
ik vind en denk dat Marantz een bepaalde sound heeft en dat er niet zoveel verschil in zit zou me ook verbazen als het wel zo zou zijn
weet wel als we wel is een receiver in een set plaatste en lieten horen in combinatie met duurdere prijsklasse speakers en cd spelers dat men gauw geneigd was om te zeggen dat de receiver wel erg goed was en als hij werd beluisterd met dezelfde prijsklasse speakers en cd spelers men gauw zei ja is een leuk ding maar blijft een receiver voor stereo
oftewel veel mensen hebben nog een idee dat receivers voor een beetje radio luisteren is
vroeger was ik altijd erg gecharmeerd van receivers zoals de MARANTZ SR-82 (afgeleid van de PM-80) een DENON DRA-1025 of een SONY ES STR-GX80 maar toen was er nog niet eens dvd
ik wil eigenlijk zeggen dat sommige receivers heden ten dage erg goed zijn voor stereo en dat er een soort van verhaal omheen hangt dat het niet voor stereo is
Wim PEU heeft ook positieve dingen met receivers DENON ONKYO mindere mate Marantz
Probeer anders is een losse eindversterker daarvan vind ik wel dat het veel winst kan opleveren
oftewel of mijn getyp samen te vatten "proberen"