High End opnames

Gestart door WimPeu, november 05, 2010, 12:00:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

WimPeu

Citaat van: jwx op november 06, 2010, 22:07:10
FLAC is een techniek waarbij 100% gegevensverlies (lossless) word gewaarborgd
Over gehoormatig zijn er wel verschillen te horen zegt men


voutje denk ik. clown1

Citaat van: HiFi gek op november 06, 2010, 19:39:25

Dat deed het daarvoor ook niet hoor Wim , zelfvertrouwen heb ik altijd al gehad als het op de audio hobby aankomt .

Maar waarom woord het bijvoorbaad al als onzin afgedaan , als iemand het zelf niet hoort woord het maar al te vaak als onzin afgedaan .Wat is er nou onatuurlijks aan als de 1 het wel hoord en de ander niet , ik voel mij echt niet boven een ander uitstijgen omdat ik het wel kan horen , maar andersom wordt ik voor gek verklaard ( aha , vandaar mijn naam HiFi Gek , het kwartje is inmiddels gevallen Wim , sorry voor het lastigvallen hoor )  :-D



Groeten  EDWIN  B 

Waar heb ik het als onzin afgedaan dan Edwin?

Citaat van: Barrett op november 06, 2010, 21:40:43
Hallo

In een topic "cd label tweak" heb ik Fritz horen zeggen (typen) "hard rock ect blinken niet uit in de beste opname"

Jammer.

Luister of kijk eens naar een dvd, cd van b.v. Opeth, Dreamtheater, Porcupine Tree.
Geweldige....vind ik.... opnames.

Doe deze ( en een heleboel andere bands die k,,,,,t herrie maken) artiesten niet te kort  nonono

redface
groeten
Mart


stupid
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

viceadmiraal61

even een vraag je ben een test cd tegen gekomen met mooie muziek zonder track of artiest
vermelding...help mij een win een cd....deze opname wil ik hebben voor mijn 14e sacd...
de tekst gaat als volgt......i know about pressed water.a carry on my back.i know about
picking cotton .I pickt it and put it in a sack..de man klinkt als een neger..gaat waarschijndelijk
over de slavernij...we is het eerst?////////////////////////

viceadmiraal61

#122
5 min vind ik al ergggggggggggggggg lang voor jou...nooit meer rippen of kopen die
rotzooi van fritz...van kopen????denk dat er geen spraken is ..toch marvin
en de sts klinken ook heeeeeeel slecht op tannoy pa boxen

JohnWx

Citaat van: viceadmiraal61 op november 07, 2010, 12:27:23
even een vraag je ben een test cd tegen gekomen met mooie muziek zonder track of artiest
vermelding...help mij een win een cd....deze opname wil ik hebben voor mijn 14e sacd...
de tekst gaat als volgt......i know about pressed water.a carry on my back.i know about
picking cotton .I pickt it and put it in a sack..de man klinkt als een neger..gaat waarschijndelijk
over de slavernij...we is het eerst?////////////////////////

die ook de Bananensong had ? en Mathilde



Harry Belafonte


Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

viceadmiraal61

nee jwx die heb ik zelf ...onze harryschopper......volgende ronde

WimPeu

Citaat van: viceadmiraal61 op november 07, 2010, 12:27:23
even een vraag je ben een test cd tegen gekomen met mooie muziek zonder track of artiest
vermelding...help mij een win een cd....deze opname wil ik hebben voor mijn 14e sacd...
de tekst gaat als volgt......i know about pressed water.a carry on my back.i know about
picking cotton .I pickt it and put it in a sack..de man klinkt als een neger..gaat waarschijndelijk
over de slavernij...we is het eerst?////////////////////////

Durf het bijna niet voor te stellen Fritz maar er is hier maar 1 Blues kenner aktief op het forum die veel Blues SACD's heeft. Renes59 redface Je zou hem kunnen Pmmen.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

jowa

Harry is het niet.  :-)
Frits, als die op één van die oude banden van jouw staat, dan is dit een uitdagertje  :yes:

viceadmiraal61

met muziek kan ik het wel vinden,met broeder rennes59....dus rennes wat dacht je er van...
jij krijgt natuurlijk een blues cd

JohnWx

Citaat van: viceadmiraal61 op november 07, 2010, 12:48:59
nee jwx die heb ik zelf ...onze harryschopper......volgende ronde


sorry Fritz ben van de commercie


maar google is hard aan het werk met stukjes zin uit jouw tekst etc, etc,


en heb even gebeld met Bisschop Tutu die gaat ook even vragen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

WimPeu

Citaat van: jwx op november 07, 2010, 12:58:49

sorry Fritz ben van de commercie


maar google is hard aan het werk met stukjes zin uit jouw tekst etc, etc,


en heb even gebeld met Bisschop Tutu die gaat ook even vragen

Het gaat er niet om wie jebent maar wie je kent John. :wink: :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

WimPeu

Is het mischien Johnny Cash?
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

jowa

Wrong again  :-D
We zitten nu allemaal te googlen en/of the you tuben, zullen toch andere resources moeten vinden.   :-o

viceadmiraal61

ja dat google heb ik ook al gedaan zonder resultaat...I am a desperate audio man
hier volgt de tweede tekst; I bin there jo...say I am lift it...that,s how I know..that,s how I know
the other side of the track...de muziek lijk veel op thanks to you van bozz saggs....
de tweede rond gaat nu in....nu twee cd,s

renes59

Wat me het eerst te binnen schiet zijn Eric Bibb en Keb'Mo, neem aan dat het om de betere opnames gaat.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Whisper.nl

Citaat van: renes59 op november 07, 2010, 13:40:50
Wat me het eerst te binnen schiet zijn Eric Bibb en Keb'Mo, neem aan dat het om de betere opnames gaat.

songwriter Jony Joe White misschien ??

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet