Hoi iedereen,
sorry dat ik deze topic nog eens effe van onder het stof haal, het leek me gewoon de beste om er nog een wat vraagjes in te stellen
Ooit zei ik zelf hier in deze topic;
CiteerBen ik geinterresseerd in een bepaald stukje muziek of album .... dan tracht ik de FLAC's ervan te pakken te krijgen om daarna er eventueel de CD van aan te schaffen want een CD klinkt in mijn oren sowieso het beste.
Nu sinds ik een Western Digital My Book Live 2Tb NAS in huis heb begint mijn interresse in de NA7004 terug op te flakkeren
Ook is er nu een CAT5 aansluiting met een switch op het eind beschikbaar achteraan mijn audio/video apparatuur. Op de switch heb ik nog 1 poort vrij ... hehe. Het betreft een Netgear GS605AV
Vraagjes;
- ik ben belg en luister héél veel radio via BelgacomTV, over dsl dus. Ik heb onlangs op een Marantz demotoestel in de lokale MM hier eens DAB aan het werk gehoord ... klonk héél mooi.
Zal DAB nu mooier klinken dan de waarschijnlijk gecompresseerde stream via dsl ?
- Zal de NA7004 mooi kunnen samen werken met mijn WD NAS ? Twonkey staat er alvast op. Heb ik nodig om film mee te kunnen streamen naar mijn Xtreamer Sidewinder, werkt perfect, ook 1080p.
- de iPhone/iPod app Marantz Wiz .... werkt dat een beetje vlotjes en wat kan je daar nog allemaal extra mee bedienen ? Ik heb de app nl. reeds eens op mijn iPhone geinstalleerd en wat met de demo versie ervan gespeeld. Het lijkt er wel op dat die app véél meer dan alleen de NA kan aansturen ... hoe werkt dat dan ... ik veronderstel dat de verschillende Marantz apparaten gelinkt moeten zijn met elkaar ... klopt dit ?
Meer vraagjes schieten me momenteel nog niet te binnen ....