Citaat van: lo op oktober 30, 2010, 20:13:23
Verrassend hè, de invloed van dat CD label.
Zou je ze niet bij bijv. dynabite kunnen kopen. Is volgens mij iets waarmee je CDR's of CDRW's mee kunt labelen. Misschien dat er ook nog wel software bij zit om het label van de originele aanblik te voorzien?
Als je wat gevonden hebt dan hoor ik het wel.
groet,
lo
Dat belabelen werkt goed hé , ben er al een aantal maanden mee bezig , en heb al veel geéxperimenteerd wat het beste is .
Als je 2 labels op elkaar plakt krijg je het beste resultaat , het klinkt dan warmer en vloeiender dan waneer je maar 1 label plakt .
Met 2 labels op elkaar geplakt berijk je bijna hetzelfde resultaat als met de bekende : DE MAT VAN ART SPEAK , dit heb ik persoonlijk uitgetest allemaal .
DE MAT had ik geleend van een vriend en doet het nog iets beter dan 2 labels op elkaar , maar DE MAT weegt precies 60% van het gewicht van een cd .
Om die reden krijgt de servo sturing van het loopwerk het zwaar te verduren als je DE MAT mocht gaan gebruiken .
Ik heb hier ook over gesproken met AUDIO SERVIVE in ELST , die rade mij DE MAT dan ook beslist af om voornoemde reden van de servo sturing .
Als een cd niet volledig doorzichtig is heeft het een stuk minder resultaat .
Makkelijk te zien door een cd voor een lamp te houden , zie je dwars door de cd het licht heenschijnen , dan beplakken met 2 labels op elkaar .
Schijnt het licht total niet door de cd heen dan heeft het beplakken ook geen zin .
Ik zal wat foto's maken van mijn labelset , die kun je nog kopen bij : DIXONS .
Bij andere winkels zijn vrijwel geen cd / dvd labeling systemen meer te koop , alleen bij DIXONS dus nog .
Dit heb ik allemaal al haarfijn uitgezocht een paar maanden terug , doe daar julie voordeel mee .
Dit is de komplete labeling set en kost 24,99 euro
Dit is het label centreer apparaat en de bijgeleverde software .
Dit zijn de plaklabels die in de doos zitten , totaal 40 matte labels .
Labels zijn ook los te koop , 10 euro per pak , aantal = 50 matte labels .
Groeten EDWIN B