Half elf vertrokken vanochtend, (zo'n twee uur er overgedaan met heenweg ivm file
) en rond 17:30u weer terug thuis. Ik kan zeggen dat het erg leuk en gezellig was bij Fritz. Onder het genot van een kop koffie en wat later een mok soep, zijn er heel wat CD's de revue gepasseerd. Weer een aantal forumgenoten leren kennen oa: The pioneer en zijn vrouw,
Whisper.nl, CZ79 en nog een aantal niet marantz forum genoten. Ieder had diverse CD's van huis mee genomen om te beluisteren. Mooie muziek gehoord. Minder goede CD's vielen ook door de mand. Van gedachten gewisseld over hoe CD's klinken tgv het afmixen. (Fritz heeft hier een heel uitgesproken mening over, en dat is ook precies de manier zoals hij het op CD zet
). Russische koren, Japanse kodo drums, STS test CD's, mooie vrouwen stemmen......., Tsja eigenlijk te veel om op te noemen is voorbij gekomen. Naar CD's geluisterd met een doorschijnend label en deze vervolgens van een lichtdicht label voorzien. Verbluffend het verschil is duidelijk waarneembaar. In een bijzonder ontspannen sfeer een gezellige middag gehad. Het klonk al indrukwekkend vorig jaar toen ik bij Fritz was, ik denk dat het nu nog iets verfijnder, preciezer en realistischer is. Fritz heeft in mijn beeld nog een aanpassing aan zijn plaffond gedaan en de plaats van de speakers is iets naar achteren verschoven tov van vorig jaar.
Fritz ik wil je heel hartelijk danken voor de gastvrijheid en de leuke middag die ik, en de rest ook wel denk ik, heb mogen hebben bij je
groet,
lo