Powerblok met STS signature :-)

Gestart door Whisper.nl, augustus 15, 2010, 11:33:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Whisper.nl

Zoals sommige van jullie weten heb ik een powerblok van Fritz overgenomen.

Gisteren bevestigd aan de muur. Zie kabelzooi voor eventuele foto.

Ik luister regelmatig naar Janis Ian > Breaking Silence < omdat deze cd zo mooi klinkt en wat mij betreft op elk moment van de dag gedraait kan worden. Reeds jaren in bezit.

Mijn indrukken tot op dit moment:
1) de stereo , links, rechts en midden, komen m.i. beter tot zijn recht.
2) de details van de instrumenten zijn beter hoorbaar. B.v. het verschuiven van de vingers op de snaren.
3) Ik hoor veel meer, muziek instrumenten die ik hiervoor niet of nauwelijks hoorde zijn  nu duidelijk(er) hoorbaar.
4) het laag is strakker (voor zover aanwezig bij een Rogers LS3A. )

Was het me waard: ja.
Heb ik er schik mee: ja.

Groet Whisper

ps nog veel andere cd's geluisterd met de zelfde ervaringen als boven omschreven.

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Musicman


Hoi Whisper.

Leuk dat je omschrijft, hoe het blok voor jou een verbetering is in jouw set.
(je hebt het duidelijk omschreven....netjes man!)

Je zal deze verbeteringen vaker gaan horen in jouw cd of platencollectie.
Dus veel luisteren, maar ook (nog belangrijker) veel genieten!! :wink:

Veel plezier!!
Musical Fidelity Tri-Vista 300
Marantz SA7
Dali Helicon 400SE
Harmonic Technology Pro 9+
Harmonic Magic Link 2
Supra "Sword" en "Lorad" kabels

Pjotr27

Mooi, het is een erg mooi blok voor de prijs..
Heel veel luisterplezier ermee!

xander32

Een mooie tweak dus. Geniet er van.


Sander.

HiFi gek

Mooi om te lezen dat jij de verschillen zo duidelijk kan waarnemen .

Veel luister plezier dan maar .



Groeten  EDWIN  B

renes59

Sommige mensen geloven erin, andere niet.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

xander32

Citaat van: renes59 op augustus 15, 2010, 19:43:52
Sommige mensen geloven erin, andere niet.
Ik d8 al: waar blijft ie. Maar wederom  zoals verwacht :-P.

Sander.

Paul

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

renes59

Citaat van: xander32 op augustus 15, 2010, 20:09:57
Ik d8 al: waar blijft ie. Maar wederom  zoals verwacht :-P.

Sander.
Zolang niemand mij uit kan leggen waarom je op het idee komt dat het geluid niet klopt en beter kan en dat dat waarschijnlijk aan het stekkerblok moet liggen blijf ik sceptisch en blijf vragen stellen. (je gaat tweaken als je denkt dat het beter kan)
De bedenker van het stekkerblokprobleem, er was ooit iemand die het stekkerblok een probleen vond ivm het geluid dat ter gehore gebracht werd, anders bedenk je tenslotte geen nieuw stekkerblok speciaal voor een beter geluid, heeft het nog niet kunnen uitleggen. Althans, heeft zich nog niet laten horen over deze kwestie.
Ik ben trouwens niet de enige die bedenkingen heeft, laat dat duidelijk zijn.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

renes59

Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

xander32

`t ging mij niet om de persoon maar om de boodschap :wink:.
Citaat van: renes59 op augustus 15, 2010, 20:55:36
Zolang niemand mij uit kan leggen waarom je op het idee komt dat het geluid niet klopt en beter kan en dat dat waarschijnlijk aan het stekkerblok moet liggen blijf ik sceptisch en blijf vragen stellen. (je gaat tweaken als je denkt dat het beter kan)
De bedenker van het stekkerblokprobleem, er was ooit iemand die het stekkerblok een probleen vond ivm het geluid dat ter gehore gebracht werd, anders bedenk je tenslotte geen nieuw stekkerblok speciaal voor een beter geluid, heeft het nog niet kunnen uitleggen. Althans, heeft zich nog niet laten horen over deze kwestie.
Ik ben trouwens niet de enige die bedenkingen heeft, laat dat duidelijk zijn.

Citaat van: WimPeu op augustus 15, 2010, 20:57:49
Ik zeg niks


:-D


Sander.

renes59

Het gaat mij ook niet om de persoon maar: "hoe en waarom kom je op het idee"
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Whisper.nl

Citaat van: renes59 op augustus 15, 2010, 20:55:36
Zolang niemand mij uit kan leggen waarom je op het idee komt dat het geluid niet klopt en beter kan en dat dat waarschijnlijk aan het stekkerblok moet liggen blijf ik sceptisch en blijf vragen stellen.
M.i. wordt dit weer het zoveelste welles nietes spelletje.
Echter ik lees de volgende opmerkingen:
1) zolang niemand kan uitleggen  ??
2) ik blijf vragen stellen. ??
Wat ik niet lees bij dit soort opmerkingen
1) ik heb het geprobeerd en ik vind het helemaal niks.
2) ik ben bij andere met een klasse set op bezoek geweest. Nou dat viel ff tegen.

Kom Rene er staat reeds lang een uitnodiging op je te wachten.
Ik hoor je roepen maar zie geen enkele reactie van je: He whipser zal ik langs komen om te luisteren .

Groet Whisper



De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet