Ja er is veel veranderd sinds afgelopen juli. Toen is het upgraden een beetje begonnen. Veel luisterervaring op gedaan en veel componenten thuis gehad. Dit is echt een mooie combi vindt ik. Maar er zal vast wel eens weer wat veranderen aangezien het hele audio gebeuren een groot virus is.
Ik moet bij Wim nog een 3 groepenkast plaatsen, zijn aardlek verzetten en een hoofdschakelaar plaatsen. Dan is bij Wim ook alles klaar. Ik heb nu bij hem 3 stopcontakten gemaakt voor de audio alleen zitten ze in de meterkast opelkaar aangesloten. Nu er een stoppenkast en hoofdschakelaar voor is zal ik die er eens tussen maken.
Maar Lo je gaat nu verbouwen toch, heb je nu ook al een aparte audiogroep of niet? En waar ik wel benieuwd naar ben is hoe mensen hun kostbaarheden beschermen tegen blikseminslag ? Ik had eerder een monster stekkerblok met beveiliging. Maar heb nu een beveiliging in de meterkast geplaatst aangezien ik nu 3 groepen en 1 nul moet beschermen.
Wel goed dat de helelicht brom die de ongeaarde dvd speler gaf nu helemaal weg is. Ook de aarde schakelaars zijn nu omgezet achterop de vincent's. De meridian is geaard en de sa8003 is ook voorzien van een aardedraad.
Eerst dacht ik dat het kwam door de low budget marantz dvd speler maar het werd veroorzaakt door een vervuilde aarde. De dimmers, koelkast, diepvries wasmachine en droger werken ook niet mee aan een schone aarde natuurlijk. Een aparte aardpen voor de audio is echt een aanrader.