Netsnoer (powercable).

Gestart door xander32, juni 24, 2010, 19:21:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zoldar

Wat was het verschil  tov de standaart kabels? Mooie prijs overigens.
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

Musicman

Citaat van: Zoldar op maart 17, 2012, 22:10:16
Heeft iemand ervaring met de LoRad 2.5. Kan aan een komen met IeGO connectoren.

Ja.........ik heb LoRad kabels in gebruik.
Voor mij zijn ze hun geld meer dan waard.

Ik heb de kabels zelf gemaakt en zijn veel beter dan de standaard 0,75mm kabels.

Succes!
Musical Fidelity Tri-Vista 300
Marantz SA7
Dali Helicon 400SE
Harmonic Technology Pro 9+
Harmonic Magic Link 2
Supra "Sword" en "Lorad" kabels

cz79

Citaat van: Zoldar op maart 17, 2012, 23:21:11
Wat was het verschil  tov de standaart kabels? Mooie prijs overigens.

Niet wereldschokkend maar net weer een beetje fijner, met beter hoorbare details en wat helderder, bas werd ook wat strakker

JohnWx

Citaat van: cz79 op maart 18, 2012, 07:29:26
Niet wereldschokkend maar net weer een beetje fijner, met beter hoorbare details en wat helderder, bas werd ook wat strakker

we hebben 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

jij hebt de 11 en de 12 uitgevonden qua cijfer  :-P



(ps: is gemeend en gewaardeerd deze wandtegelspreuk  hello groet een wel nieter die de moeite effe niet neemt om te horen en de puf)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

Het gaat even aan me voorbij, wat je precies bedoelt

Zoldar

Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

JohnWx

Citaat van: cz79 op maart 18, 2012, 11:33:22
Het gaat even aan me voorbij, wat je precies bedoelt

je kan cijfers geven maar bij veel mensen blijft het maar omhoog gaan dus jij bent de 10 al voorbij hoop dat je het snapt


zoals vroeger had je spitzenklasse maar omdat er steeds iets overtreffens kwam werd het absolute spitzenklasse


persoonlijk denk ik niet dat je op een bepaald moment verbetert maar veranderd
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SB_Marantz

Je vergeet referenzklasse.  :schater:
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

cz79

Citaat van: John Wx op maart 18, 2012, 12:11:01
je kan cijfers geven maar bij veel mensen blijft het maar omhoog gaan dus jij bent de 10 al voorbij hoop dat je het snapt


zoals vroeger had je spitzenklasse maar omdat er steeds iets overtreffens kwam werd het absolute spitzenklasse


persoonlijk denk ik niet dat je op een bepaald moment verbetert maar veranderd

Ik ben de 10 zeker nog niet voorbij, maar kom er in mijn setup en budget wel aardig in de buurt (hoop ik) :-D

JohnWx

Citaat van: cz79 op maart 18, 2012, 14:26:21
Ik ben de 10 zeker nog niet voorbij, maar kom er in mijn setup en budget wel aardig in de buurt (hoop ik) :-D

Wat is ook probeer te zeggen is dat je een jaar geleden en 2 jaar geleden ook naar een mooi stukje muziek luisterde en dat je die referentie niet meer heb en daarom zeg ik vaak "anders"
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

Maar anders kan ook zeker een verbetering zijn, mijn PMC;s klinken niet alleen heel erg 'anders' dan de Monitor Audio's maar vooral ook heel veel 'beter'  :wink:

JohnWx

#161
Citaat van: cz79 op maart 18, 2012, 18:36:58
Maar anders kan ook zeker een verbetering zijn, mijn PMC;s klinken niet alleen heel erg 'anders' dan de Monitor Audio's maar vooral ook heel veel 'beter'  :wink:

Heel veel beter ? dan was er iets niet goed aan de MA denk ik dan maar  :-(



Vaak word het niet meer geloofwaardig vind ik al die upgrades in zo een korte tijd en beter en beter en beter superlatieven schieten te kort ?

Dat zou betekenen dat er dus veel slecht is en dan geloof ik gewoon niet wel anders

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marvin

Rustig maar John, ik begrijp je helemaal.

(Had een heel verhaal geschreven, maar om de gemoederen te bedaren heb ik die maar weggelaten).   :-D

JohnWx

Citaat van: marvin op maart 18, 2012, 20:26:57
Rustig maar John, ik begrijp je helemaal.

(Had een heel verhaal geschreven, maar om de gemoederen te bedaren heb ik die maar weggelaten).   :-D

sluisbroeder  :-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Zoldar

Deze ga ik maandag ophalen en er eens een avond mee spelen. Kijken of er verschil is of dat het voodoo gehalte hoogtij viert.




Kabel is te lang dus als het bevalt heb ik genoeg om er een bij te maken.
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden