Netsnoer (powercable).

Gestart door xander32, juni 24, 2010, 19:21:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

cz79

#165
Citaat van: John Wx op maart 18, 2012, 19:39:03
Heel veel beter ? dan was er iets niet goed aan de MA denk ik dan maar  :-(



Vaak word het niet meer geloofwaardig vind ik al die upgrades in zo een korte tijd en beter en beter en beter superlatieven schieten te kort ?

Dat zou betekenen dat er dus veel slecht is en dan geloof ik gewoon niet wel anders

Ja mijn PMC's klinken echt HEEL ERG VEEL BETER dan de MA's, ik vergelijk nu luidsprekers en geen kabeltjes he?! DE MA's waren 100% in orde (silver series) maar de PMC zijn ze echt de baas met alle soorten muziek, dat verschil is niet klein.
Of gaan we nu ook al discussie krijgen over het verschil in kwaliteit van luidsprekers, dit is hetzelfde als een cd5004 vergelijken met een SA11, nee misschien nog beter om bijvoorbeeld B&W met Bose te vergelijken, er komt allebei muziek uit maar toch wel op een heel andere manier, waarbij toch echt gezegd kan worden dat de ene luidspreker wel beter is dan de andere (zonder de merken te noemen  :angel:)

JohnWx

#166
Citaat van: cz79 op maart 18, 2012, 22:30:02
Ja mijn PMC's klinken echt HEEL ERG VEEL BETER dan de MA's, ik vergelijk nu luidsprekers en geen kabeltjes he?! DE MA's waren 100% in orde (silver series) maar de PMC zijn ze echt de baas met alle soorten muziek, dat verschil is niet klein.
Of gaan we nu ook al discussie krijgen over het verschil in kwaliteit van luidsprekers, dit is hetzelfde als een cd5004 vergelijken met een SA11, nee misschien nog beter om bijvoorbeeld B&W met Bose te vergelijken, er komt allebei muziek uit maar toch wel op een heel andere manier, waarbij toch echt gezegd kan worden dat de ene luidspreker wel beter is dan de andere (zonder de merken te noemen  :angel:)

Ik wil geen discussie voeren alleen maar aanhalen dat veel mensen en wie zich aangetrokken voelt sorry, te veel overdrijven met hun ervaringen en belevingen dat ze de realiteit volledig uit het oog verliezen

En ik ben van overtuiging dat jij een cd5004 en een sa11 niet blind uit elkaar kan houden, wil daar best wel wat geld opzetten  :-)  of bier of een Marantz/STS cd die jij niet hebt :-P
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SB_Marantz

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Marantz 81

Zonde zeg dat ik van die dure apparatuur en speakers heb gekocht  :roll:

Denk dat ik maar heel de boel verkoop een setje van 500 euro ga halen ,blinddoek op en alles is hetzelfde  :-o :schater: :schater:

cz79

Ik ga terug naar Aiwa, lekker goedkoop en er zijn toch geen hoorbare verschillen :evil:

Marantz 81

Ja of zo,n Akai torentje ,toch allemaal een pot nat  clown1

cz79


Zoldar

als ik me kan verbeelden dat al die kabeltjes en electronica mooi klinken, kan ik me natuurlijk ook voor voor de gek houden door me te verbeelden dat me oude sansui setje met dropveters hetzelfde klinkt.
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

cz79

Veel goedkoper en net zo goed, wie wil dat nou niet?

renes59

Citaat van: John Wx op maart 18, 2012, 23:01:42
En ik ben van overtuiging dat jij een cd5004 en een sa11 niet blind uit elkaar kan houden, wil daar best wel wat geld opzetten  :-)  of bier of een Marantz/STS cd die jij niet hebt :-P
Is er al geluisterd door de uitgedaagde of is er nog bedenktijd nodig.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Marvin

Hoor je naar de bekende weg te vragen? :-D



renes59

#176
Citaat van: marvin op maart 25, 2012, 17:02:02
Hoor je naar de bekende weg te vragen? :-D
Ja, vooral omdat er wel opmerkingen over gemaakt worden, daadjes blijven vooreerst achterwege. Wellicht bang om met de billen bloot te moeten.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

JohnWx

Citaat van: renes59 op maart 25, 2012, 18:13:06
Ja, vooral omdat er wel opmerkingen over gemaakt worden, daadjes blijven vooreerst achterwege. Wellicht bang om met de billen bloot te moeten.

ik hou me onderbroek aan  8-) (jij weet de uitslag al)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

renes59

Citaat van: John Wx op maart 25, 2012, 18:47:34
ik hou me onderbroek aan  8-) (jij weet de uitslag al)
Die is wel te raden. :yes:
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Paul

Citaat van: renes59 op maart 25, 2012, 19:01:10
Die is wel te raden. :yes:
En eigenlijk nog belangrijker tis al te raden wil JWX niet in z,n blote kont zien.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site