SM-80 reparatie project!!

Gestart door SMarcel, mei 31, 2010, 07:31:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

SMarcel

Omdat ik toch nieuwsgierig ben stel ik toch de vraag maar even hier.

Omdat de SM-80 niet geschikt is voor banaan stekers, is mijn vraag of het eenvoudig te doen is om de aansluitterminal te vervangen door een exemplaar wat wel geschikt is voor banaanstekers.

De upgrade bevalt mij zo goed, dat ik er toch nog een betere aansluiting voor mijn speaker kabels in wil hebben zodat dit aangesloten zit zoals het hoort.

Ik hoor graag van jullie.

Groeten,

Marcel


JohnWx

Citaat van: SMarcel op augustus 18, 2011, 10:32:17
Omdat ik toch nieuwsgierig ben stel ik toch de vraag maar even hier.

Omdat de SM-80 niet geschikt is voor banaan stekers, is mijn vraag of het eenvoudig te doen is om de aansluitterminal te vervangen door een exemplaar wat wel geschikt is voor banaanstekers.

De upgrade bevalt mij zo goed, dat ik er toch nog een betere aansluiting voor mijn speaker kabels in wil hebben zodat dit aangesloten zit zoals het hoort.

Ik hoor graag van jullie.

Groeten,

Marcel

ja hoor is mogelijk mooie WBT's erop
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

HAL9000

 nopompom helaas nog een probleempje met de SM-80  redface  geen probleem, zal hem kosteloos  goed maken  :wink:
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

SMarcel

Hallo forummers,

Ja, ik heb net contact gehad met Jon en de SM-80 slaat  :|uit :| zo gauw het volume een beetje omhoog gaat of als er in wat rustige muziek een iets luidere passage zit dan slaat de versterker ook uit.

Jon, netjes om hier toch ook melding van te maken in dit topic. Ik heb de eer aan jou gelaten.

Nu nog voor de andere forummers, is er iemand in de buurt van Arnhem die binnenkort nog richting Jon/Rotterdam gaat?
Zo ja, zou die dan zo vriendelijk willen zijn om de SM-80 bij Jon af te leveren want ik zie daar binnen afzienbare tijd geen mogelijkheid toe.

Jullie begrijpen, dit wordt vervolgd.

Groeten,

Marcel

i2Paq

Ik zit aanstaande woensdag, donderdag en vrijdag bij de Han in Nijmegen.
Dan zou ik hem kunnen komen ophalen en hem dan het weekend erop samen met mijn PM-80 naar HAL kunnen brengen.
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

HAL9000

prima  er is altijd iemand aanwezig,  kan altijd afgeleverd worden  :wink:
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

Marantz 81

komt vast goed allemaal met die SM-80  :yes:

HAL9000 is niet voor niks de Marantz Dokter  pompom

SMarcel

#82
Goedemorgen forummers,

Bedankt voor de reacties, het is jammer maar het zal ongetwijfeld weer in orde komen.

i2Paq, ik wil graag van jouw aanbod gebruik maken, ik stuur jou nog een PM. Bedankt!

Nou, wordt vervolgd.

Groeten en een heel fijn weekend,

Marcel

i2Paq

Helaas liep mijn planning deze week heel anders en kwam ik niet eens in de buurt van SMarcel  :oops:

Maar maandag gaat het gebeuren, dan ga ik zeker en vast naar Horst, op de terugweg rij ik ietsje om zodat ik de SM80 kan ophalen in Arnhem.

SMarcel, houd moed  byebye
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

i2Paq

Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

SMarcel

Ik heb je al gesproken, ik laat de moed niet zakken. Jij bent maandag van harte welkom.

Goed weekend en tot maandag.

Groeten,

Marcel

SMarcel

Hallo Forummers,

Ik heb net kennis gemaakt met i2Paq welke net de SM-80 bij mij heeft opgehaald om (wanneer mogelijk) weer door te geven aan HAL9000.

Er zit weer beweging in, dus Jon, je ziet de SM-80 binnenkort wel weer.

Groeten,

Marcel

i2Paq

Wat een mazzel dat ik vandaag richting Goor moest  :wink:

Daar aangekomen kon ik meteen weer weg, de klant had zijn zaakjes niet voor elkaar.
Ik zou toen door naar Horst, onderweg daar naar toe bleek ook die klant niet klaar, toen richting Uden maar die klant bleek gesloten..... Nu dus weer in Alkmaar  :-D

Ik probeer de planning te manipuleren om volgende week in Den Haag of Rotterdam werk te hebben om aansluitend naar HAL9000 te gaan.
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

i2Paq

De SM-80 van SMarcel staat in Rotterdam!
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

SMarcel

Citaat van: i2Paq op september 02, 2011, 13:12:25
De SM-80 van SMarcel staat in Rotterdam!

Wat is die i2Paq toch goed bezig :yes:.

Nu maar weer afwachten wat HAL9000 tegenkomt en dat het allemaal meevalt..

We gaan het wel weer volgen in het topic.

Groeten,

Marcel