Ik luister of kijk nu naar (oud en vertrouwd onderwerp) Part 2

Gestart door WimPeu, april 30, 2010, 18:32:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

drees62

Citaat van: WimPeu op januari 21, 2011, 19:04:31
Adele - 21 (EAC rip Wave)



Heb ik het nu mis of is dit album dusdanig opgenomen dat het tegen clipping aan zit? Heb het op mijn beide sets afgespeeld en ik hoor er wat aan: "Loudnes-war".

Vlearmoes

Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Mexicaanse Hond

Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Mexicaanse Hond

Classic Albums op 3, deze keer Rumours van Fleetwood Mac.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Cornelis1921

 :-) Vannacht geluisterd naar Goa Head vol.18. Gekregen van een goede vriend, die deze afdankte, omdat hij bij Amazon.de, een 'neu' exemplaar heeft aangeschaft. Goa-trance zegt mij op zich niet zoveel, alleen dat het ter afwisseling best wel lekkere muziek is. Ben aan meerdere albums gekomen door zulks afdanken. Doe zelf ook wel eens wat in de aanbieding. Ook naar Genesis' Trespass geluisterd; onlangs, voor een prikkie, aangeschaft, maar dat is te horen ook. Weleswaar 'sehr gut', doch ook de verdoeking uit 1985 - 16bit/44,1khz. Gehoormatig vlak, doch een zeer goed album, als er van houdt tenminste. Koop misschien t.z.t. een moderne remastering...en dan gaat deze ook in de aanbieding! Groet, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

JohnWx

Ja was erg leuk om te zien Fleedwood Mac


Zit nu al de gehele tijd te Spotifyen met nu deze :

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

xander32

#997


In het verleden mij nooit bijzonder opgevallen (buiten Creep) maar toch wel een erg goede band en een heerlijk album  :yes:.
Tevens voor een rock-album ook nog heel behoorlijke opnames.


Sander.

Whisper.nl

#998
Als je new age mooi vind zou je deze eens op je gemak kunnen luisteren. > origineel
Maar twee nummers maar ik vind 'm prachtig.

Bonsai Garden Midori.

Groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

JohnWx

Citaat van: Whisper.nl op februari 07, 2011, 09:35:53
Als je new age mooi vind zou je deze eens op je gemak kunnen luisteren. > origineel
Maar twee nummers maar ik vind 'm prachtig.

Bonsai Garden Midori.

Groet Whisper  byebye

Ben je al klaar met je klussen ? in huis
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Whisper.nl

lol.

Ben nog wel even bezig.

En ik bouw natuurlijk wel even een rust moment in met een lekker bakje koffie en een peuk.
En de amp op een kwart. Nu even de cd van Frits de With Denon.
Daar zitten puike stukken tussen :-)

De kattebak is schoon. De pitten blinken weer,
In de douche kun je je haren kamen in het chroom :-)  zo blinkt het.

Groet Whisper

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Whisper.nl

#1001
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Willi@m

Marantz PM5003 - Marantz CD5003 - Rega Planar 3 - Rogers LS3A - Rel Quake MKII

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES