Ik luister of kijk nu naar (oud en vertrouwd onderwerp) Part 2

Gestart door WimPeu, april 30, 2010, 18:32:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Niber

Heb nu de nieuwe Lohues op staan, erg leuke plaat weer.

Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

Niber

Citaat van: WimPeu op februari 12, 2011, 16:33:16
Ik zal Spotify eens raad plegen.
Op Spotify staan verschillende "Take Root-afspeellijsten".

Als je niet zo in het Americana/Alt. Country hoekje zit kun je hier erg veel leuke dingen ontdekken.
Mocht je gepakt worden door het "virus" dan kan ik je aanraden om 10 september vrij te houden en naar Groningen te gaan...Dan is het de 14e editie alweer.
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

renes59

Dan ben zeer zeker weer van de partij. Vorig jaar was Take Root uit de kunst.
Eerst komt 7 mei de bluesnacht nog.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Niber

Citaat van: renes59 op februari 15, 2011, 12:39:18
Dan ben zeer zeker weer van de partij. Vorig jaar was Take Root uit de kunst.
Eerst komt 7 mei de bluesnacht nog.
Ik heb vorig jaar tot mijn grote spijt gemist, ivm vergeten vrij te vragen.
Was graag heen geweest, 2 van mijn "helden" (Mark Lanegan en Wilco) + nog vele andere mooie dingen waren er. Baalde er ook echt van.
Dit jaar ben ik vrij dus staat me weinig in de weg.
Ben de 3 jaar daarvoor wel heen geweest. Ideaal toen het nog in Assen was, fietsafstand voor mij.  clown1
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

renes59

Ik kan nu op de fiets, woon 10 km van de Oosterpoort.
Als je niet geweest bent heb je wel wat gemist, er was voor mij één maar en dat was dat er heel hard werd gespeeld in de grote zaal.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

lo

zit ze openlijk leuke kerels, volgens het vrouwelijke geslacht hè, te bekijken.  :-o
Tsja je moet er wat wisselgeld voor over hebben hè  :-D

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

gewoon lekker relaxt sky radio  :yes:

zometeen gaan we  HB  met Bier  clown1

Marantz 81

REO Speedwagon - keep on loving you

wat een tijdloos en prachtig mooi nummer  notworthy pompom

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Niber



Kwam net binnen vanmiddag voor ik naar het werk ging, dus net pas opgezet.
Klinkt weer erg goed.  pompom
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

renes59

Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Totofan

Ik luister nu naar de Blanc Faces

Groet Marcel
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

Willi@m

Als gitarist kijk ik heel veel naar andere gitaristen op Youtube. Dus bij deze, ik luister nu naar veel covers van deze gast. Met oa een super cover van 1 van mijn favo nummers van Hendrix.

http://www.youtube.com/watch?v=_XkuGy8taCU&feature=feedlik

notworthy
Marantz PM5003 - Marantz CD5003 - Rega Planar 3 - Rogers LS3A - Rel Quake MKII

Whisper.nl

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet