Laten wij het eens hebben over kippenvel, goosebumps, spine tingling music en zo. Ik heb daar nu "last" van, net zoals zo vaak wanneer ik naar muziek luister, en dat steeds vaker. Het begint bovenin de nek en schouders en zo gaat langs mijn gehele rug naar beneden, zelfs mijn dijen doen mee. Een geweldig gevoel, dat mij het gevoel geeft optimaal te leven. Extase in optima forma zo wil ik het wel noemen. En het maakt niet uit wat mijn fysieke conditie is, want ik heb vannacht niet kunnen slapen en toch goosebumbs: Geweldig, zelfs nu ik dit schrijf voel ik de shivers langs mijn rug gaan. Ik luister momenteel naar Marillion, één van mijn favoriete bands en ben helemaal alleen met de muziek op mijn hoofd(telefoon), want John is bij zijn eigen thuis (
). Kortom, een prachtig fenomeen dat niet iedereen kent, want of men kippenvel krijgt hangt samen met een bepaalde neurologische conditie van de hersenen van een bepaald individu. Nu, ik ben begiftigd met deze conditie. Gelukkig wel, en hoe.... Maar het kan net zo goed door de tocht in mijn woning komen...