De kritische luisteraar heeft laten afweten(te vermoeid na al 2 maanden door Europa reizen, gaat veel naar klassieke concerten), maar de rest van mijn vrienden niet. 1 van hen kan niet tegen lawaai(zoals zij het zelf noemt) maar bij Lisa-Halleluja heeft zij de versterker zeer hard gezet om te genieten. Dat heeft zij in de afgelopen 8 jaar dat ik haar ken, nog NOOIT gedaan!
1 kritische noot over deze combinatie: het is soms nog erg fel, niet bij audiofiele opnamen, maar wel bij vele anderen. Dat zal voornamelijk wel te maken hebben met een vrij harde woonkamer en natuurlijk een metal dome tweeter!. Maar eens kijken of we daar wat aan kunnen doen! Een vloerkleed zal zeker niet erg veel helpen met de hoge tonen of wel? Er zitten nog zilveren jumpers op de aansluiting(Totem Tress), maar geloof niet dat zoiets veel verschil zal maken
Of het aan een Premium versterker ligt of niet; er zit gewoon een heel groot verschil tussen de pm en mijn sr. De PM heeft gewoon veel meer controle over de speakers.
@Cor: je moet binnenkort maar even op bezoek komen!
Sowieso komt er dit jaar nog even een M&G in Den Haag. Ik denk ergens richting September/Oktober. Beter in een periode waarin ramen en deuren dicht zijn anders hebben de beuren er erg veel last van.