Hoe bergen jullie je CD's op

Gestart door lo, april 26, 2010, 18:33:24

Vorige topic - Volgende topic

Whisper.nl

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Marvin

Citaat van: Ronin op juni 11, 2010, 12:55:40

:? :? :?

Je kan wel verbaasd proberen over te komen, maar je start met zo'n opmerking een discussie.

Ronin

Citaat van: marvin op juni 11, 2010, 13:57:37
Je kan wel verbaasd proberen over te komen, maar je start met zo'n opmerking een discussie.

Was niet m`n bedoeling, begrijp je in mijn ogen stevige reactie niet zo goed...

"sometimes its better to remain silent and thought to be a foul than to open one`s mouth and take away all doubt"

Marvin

Citaat van: Ronin op juni 11, 2010, 15:46:41
begrijp je in mijn ogen stevige reactie niet zo goed...

Dat valt wel mee hoor, maar om een discussie niet op te willen starten is het wel vreemd er naar te verwijzen.

Maakt verder weinig uit, ik hou wel van die discussie. Maar hem hier niet willen voeren en er dan wel even naar verwijzen is een beetje dubbel. Want zonder dat je er meer woorden over vuil maakt heb je het er dus toch over...  :-)

Ronin

Citaat van: marvin op juni 11, 2010, 15:55:51
Dat valt wel mee hoor, maar om een discussie niet op te willen starten is het wel vreemd er naar te verwijzen.

Maakt verder weinig uit, ik hou wel van die discussie. Maar hem hier niet willen voeren en er dan wel even naar verwijzen is een beetje dubbel. Want zonder dat je er meer woorden over vuil maakt heb je het er dus toch over...  :-)

En vervolgens zijn we al een pagina bezig te discussieren over het niet starten van een discussie omdat die off topic is... 

LOL!!!

Afijn, ik zal een nieuw topic starten dan kunnen we daar op inhoud verder gaan  :-) :-) :-)
"sometimes its better to remain silent and thought to be a foul than to open one`s mouth and take away all doubt"

Marvin

ach, je moet het ergens over hebben...  :-D

MadVillain

Marvin

Paul

Omdat de ruimte bij mij beperkt is maar zo gedaan, sinds gisteren cd kast 3 gemonteerd.
Inklapbaar en stof vrij.

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Vinnyvinz

Citaat van: Paul op mei 26, 2013, 14:01:10
Omdat de ruimte bij mij beperkt is maar zo gedaan, sinds gisteren cd kast 3 gemonteerd.
Inklapbaar en stof vrij.

Koelkast staat al klaar...... pompom

Cornelis1921

Citaat van: Paul op mei 26, 2013, 14:01:10
Inklapbaar en stof vrij.

stupid Hoeveel heb jij er....? Ofwel, wie heeft er de langste?! :lol: byebye
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Paul

Citaat van: Cornelis1921 op mei 26, 2013, 14:26:14
stupid Hoeveel heb jij er....? Ofwel, wie heeft er de langste?! :lol: byebye
Heel veel Cor nooit geteld, maar denk dat jij nummero uno blijft.  hello

Probleem was het opbergen van de cd,s, deze kasten waren niet meer in productie dus afhankelijk van vraag en aanbod op bv mp maar goed afgelopen vrijdag toch weer 1 kunnen scoren en gelijk voor 80% gevuld.

Heb gelukkig nu een vriendin die het wel snapt.  :-D

Mijn site

Paul

Citaat van: Vinnyvinz op mei 26, 2013, 14:10:04
Koelkast staat al klaar...... pompom
Blijft improvisren op een flatje van 48m2 de rest zal ik je maar onthouden.  :roll: :schater: byebye

Mijn site

cz79

Ik bewaar alle CD's (behalve klassiek) in Fleecepack, bespaart me heel erg veel ruimte zodat de CD's mooi in één lade (van het audio/video meubel) kunnen

Cornelis1921

Citaat van: Paul op mei 26, 2013, 15:45:13
Heel veel Cor nooit geteld, maar denk dat jij nummero uno blijft.  hello

Probleem was het opbergen van de cd,s, deze kasten waren niet meer in productie dus afhankelijk van vraag en aanbod op bv mp maar goed afgelopen vrijdag toch weer 1 kunnen scoren en gelijk voor 80% gevuld.

Heb gelukkig nu een vriendin die het wel snapt.  :-D
In ieder geval dan gefeliciteerd, zowel met de nieuwe kast áls jouw huidige vriendin.
Groetjes, Cor.

P.S. Qua hoeveelheid software heb jij ook niet te klagen. En dat laatste is bij jou wel een zeldzaamheid. :yes:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *