SA-1 vs SA-7s1

Gestart door bonbon, maart 27, 2010, 23:01:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

HiFi gek

Citaat van: lo op maart 28, 2010, 23:57:43
nonono

Die maakt geen lange reizen meer :-D

groet,

lo


Dat vermoeden had ik al trouwens .



Groeten  EDWIN  B

viceadmiraal61

#16
maaaaaaaar als mohammed niet naar de berg kan..kan de berg wel naar mohammed..met andere woorden
mister lo wat dacht je van een bezoekje van een oude vriend de sacd 7 ..en dan de battle van de mug
tegen over de olifant............ik bedoel kwa prijs..........

lo

Misschien iets voor over een tijdje. Eerst nog even naar het zkh nopompom
Ik zou trouwens niet willen spreken van een batle tussen de mug en de olifant. Dat lijkt me helemaal niets nonono
Als ik er aan mee wil doen moet het een leuk samen zijn worden. We wachten even af en zien dan verder.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

bonbon

Citaat van: lo op maart 29, 2010, 20:14:09

Ik zou trouwens niet willen spreken van een batle tussen de mug en de olifant. Dat lijkt me helemaal niets nonono
Als ik er aan mee wil doen moet het een leuk samen zijn worden. We wachten even af en zien dan verder.

groet,

lo

sluit me hier helemaal bij aan, anders heb ik er geen zin in..........
PM14KI, SA-1, ST17, DV7001, speaker ESS AMT1D
Rotel RA980BX, RT935AX, RCD975, sony MDS JA20ES (MD),Denon DRM 740, Thorens TD125 SME3009 Goldring G1042, Dali 350
PM17 MKII, CD14, Quadral aurum30
sony MZ-RH1(port.MD), sony ECM-MS957 microfoon

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

gerard

Beide spelers lijken me topspelers!
De verschillen zullen waarschijnlijk nuances zijn die voornamelijk van je smaak afhangen....??
Anyway, toch stiekem wel een beetje jaloers op die mooie cd-spelers  :yes:
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

Maurice

Citaat van: gerard op maart 31, 2010, 16:59:59
Beide spelers lijken me topspelers!
De verschillen zullen waarschijnlijk nuances zijn die voornamelijk van je smaak afhangen....??
Anyway, toch stiekem wel een beetje jaloers op die mooie cd-spelers  :yes:

stupid
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

ll0ll

Citaat van: viceadmiraal61 op maart 29, 2010, 19:14:30
maaaaaaaar als mohammed niet naar de berg kan..kan de berg wel naar mohammed..met andere woorden
mister lo wat dacht je van een bezoekje van een oude vriend de sacd 7 ..en dan de battle van de mug
tegen over de olifant............ik bedoel kwa prijs..........

Heb je die D1 al ontvangen? Hoor er weinig over helaas....
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

mars

Citaat van: Maurice op maart 31, 2010, 19:51:47
stupid

stupid ... jawel ik ben ook wel redelijk jaloers , maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar nooit afgunstig :wink:
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

JohnWx

Citaat van: ll0ll op maart 31, 2010, 20:52:17
Heb je die D1 al ontvangen? Hoor er weinig over helaas....

:angel:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

lo

Citaat van: viceadmiraal61 op maart 29, 2010, 19:14:30
maaaaaaaar als mohammed niet naar de berg kan..kan de berg wel naar mohammed..met andere woorden
mister lo wat dacht je van een bezoekje van een oude vriend de sacd 7 ..en dan de battle van de mug
tegen over de olifant............ik bedoel kwa prijs..........

Hoi Fritz,

Ik zie dat je je posting hebt aangepast. Laatste opmerking "kwa prijs" stond er niet in.
Waarom?
Zoals ik al zei zie ik het niet als een battle en zeker niet kwa geld. Als jij dat op die manier ziet is mijn zin over en doe ik niet mee.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Citaat van: lo op maart 31, 2010, 22:02:54
Hoi Fritz,

Ik zie dat je je posting hebt aangepast. Laatste opmerking "kwa prijs" stond er niet in.
Waarom?
Zoals ik al zei zie ik het niet als een battle en zeker niet kwa geld. Als jij dat op die manier ziet is mijn zin over en doe ik niet mee.

groet,

lo


neem ik mijn Philips DVd-963sa mee


ben ik het pantoffel diertje
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Mexicaanse Hond

Die Philips DVD 963SA zou er wel eens als winnaar uit kunnen komen, pantoffeldier.  :wink:

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

viceadmiraal61

beste lo het is toch wel een prijs prestatie verhouding..met andere woorden de d 700 voor zijn prijs zal
hij of is het een zij heel wat beter moeten presteren..dan de veeeeeeeel goed kopere sacd 7..
beste iioii de D1 is binnen(geweest) maar heb deze direct weer verkocht!!!!! het geluid is niet echt het
marantz geluid te veel upfront en veel minder ambiance dan ik verwacht had..nu blijkt dat mijn da94
met mijn modeviakatione ..zijnde de kast volledig metaal af te schermen daarnaast een euro stekker met
rand aarde ..aarde aan kast en gelijk meegestuurd uit japan een dubbel kroon td,,,,,,,s2 in gezet.....
nu verslaat hij de D1 met gemak....deze is nu naar de usa daar woond een hele goede marantz fan
en opname man..ook vond ik de omzetter van 110 volt naar 230 volt niet fijn......goed ik ben 2500,-
euro rijker en ook een ervaring rijker......zo zie je elk voordeel heeft ook zijn nadeel en andersom...
ben nu in afwachting van een sacd 1..cd 7..tt 1000s..ben benieuwd