Citaat van: Vlearmoes op februari 01, 2010, 12:53:41
Maaar hoe het kan dat jij een TV krijgt afgeleverd met een erbij hangend netsnoer kan ik niet begrijpen
Klopt ik vind het ook maar raar .....en dat is nog zacht uitgedrukt.
Maar om precies te zijn was het niet het net snoer wat op ''half zeven'' hing, maar de ingang in de TV waar het netsnoer in moet, deze hangt los in de behuizing.
En als je de TV iets wil draaien op zijn glazen sokkel ( wel mooi ding , dat wel) dan verbreekt ie contact en daar deze TV stroom of spanning nodig heeft , doet ie het dan niet.
Als je dan het netsnoer wat aan wil drukken ofzo , dan hoor je de voedings(trafo) als een gek knetteren
Oke , als dat de enigste fout zou zijn , dat kan. Dan wil ik trouwens nog steeds wel een andere nieuwe Tv hoor, maar 1 storing oke dat kan.
Maar ik kwam er ook achter dat 3 van de 4 HDMI ingangen gewoon geen signaal doorgeven. Na dit te hebben geconstateerd ben ik maar gestopt om te kijken of er nog meer mis is met deze TV.
Het geprek wat ik zaterdag had met ( in de juiste volgorde) 1 de verkoopster waar ik hem de dag ervoor bij had gekocht, 2 de mensen van de service , 3 weer mensen van afdeling TV verkoop, 4 vervolgens mijn vriend die ook in dit filiaal werkt( deze heeft lopen praten als brugman voor mij), 5 hoofdverkoop TV weer( deze man lukte het om mij bijna te triggeren oftewel over de zeik te krijgen) waarom ? ten eerste onbeschofte en uit de hoogte houding, ten tweede zei hij mij iets te stellig dat het niet kan , die storingen die ik heb.
Waarop mijn vriendin heel fijntjes aan hem vroeg, of hij mischien het idee had ,dat TV's die we 1 dag van te voren hadden gekocht, voor een ander maar indentiek exemplaar omruilen, onze favoriete zaterdagmiddag vrijetijdsbesteding was?
Vervolgens trok die meneer een houding op ,en deed op een bepaalde manier aanmatigend tegen mijn meisie. Waarop ik reageerde , door bijna met mijn neus tegen zijn neus met fluisterende stem ( maar schoor van de opgefoktheid) aan hem te vragen of hij me nou voor 1 keer aan wilde kijken als ik aan het praten ben , en of hij antwoord wilde geven op mijn vraag of dacht dat ik stond te liegen
.........
Oke oke , wat mij betreft was ik al te dicht bij een punt waar ik eigenlijk helemaal niet wil komen , en al helemaal niet als de inzet een TV is
.
( euhhhh exuces zat hoor
blijk een blaas onsteking te hebben en daar door koorts , eeweer een andere maat van me is heel ziek geworden en moet chemo enz enz, maar ja zoals SGT Barnes in platoon al zei; '' excuses are like ass holes everybody got one''
)
Maar ja voor de rest is alles goed gegaan , en ik had toen binnen een paar tellen een getekende omruil offerte voor woensdag in handen.