mooiste cq beste tv van 800 euro ?

Gestart door mars, januari 25, 2010, 16:10:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

mars

Nah ja, gister dus m'n TV opgehaald .

Maar dat ding was aan alle kanten niet goed.

Voedingsterminal hangt los in het frame frusty

3 van de 4 HDMI ingangen doen het niet frusty frusty frusty

Verder ben ik maar gestopt met kijken of de rest het wel doet.

Als ik een vandaag andere aanschaf ,ga ik wel eerst de doos open laten maken ,en voel ik wel of deze dan niet voor de helft gemonteerd is en niet zo gammel is.
Ik neem aan dat het  ze van een zelfde batch zijn ,dus mischien hebben er die dag een paar schooiers van productie medewerkers aan de assemblagelijn gestaan.





Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Stadium III

Pfff dat is ziek !

Waar had je hem opgehaald ?
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

mars

Citaat van: Stadium III op januari 30, 2010, 11:58:37
Pfff dat is ziek !

Waar had je hem opgehaald ?


bij de mediamarkt byebye

Maar ze komen hem woensdag weer omruilen.

Kijk als ik de stekker van de voeding vast zet , dan heb ik een wel heeel erg mooi en strak beeld , scherp ook :yes:


Maar voor dat omruilen moet ik dan wel weer 30 euro betalen :? pfffffffff gaat m'n korting frusty hahahaha
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Stadium III

Gaat mijn korting !

Uhh ik zou een goed werkend product eisen nieuw uit doos
Dit zijn ze verplicht lijkt me !!!

Je blijft toch ook niet in een nieuwe auto rijden waarin alles rammelt !!
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

mars

Citaat van: Stadium III op januari 31, 2010, 18:44:07
Gaat mijn korting !

Uhh ik zou een goed werkend product eisen nieuw uit doos
Dit zijn ze verplicht lijkt me !!!

Je blijft toch ook niet in een nieuwe auto rijden waarin alles rammelt !!

ja krijg ik ook uiteraard,

maar de eerste keer had ik hem zelf mee genomen .


En daar hij nu bezorgt wordt kost het 30 euro.

Maar aan de andere kant heb ik zoiets van ; dan moet IK hem weer terug brengen en IK die andere weer naar huis brengen, terwijl dat deze stuk is , mijn pakkie aan niet is.

Maar aan nog een andere kant, snap ik de mediamarkt ook wel weer; het is namelijk gewoon een supermarkt die al met heeeeeeeeeeeeeeeeel erg lage marges werkt , en dat zo'n stuk service er gewoon niet niet in zit.

Dit in tegen stelling tot de een of andere speciaal zaak.

Enfin , bovenstaande komt zo in m ij op hoor
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Vlearmoes

Maaar hoe het kan dat jij een TV krijgt afgeleverd met een erbij hangend netsnoer kan ik niet begrijpen  :? :no:
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Stadium III

Ja idd

nieuw uit doos mot ie toch echt top zijn !

Verder kosten op samsung proberen te verhalen iemand is hier goed fout MM of samsung !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

mars

Citaat van: Vlearmoes op februari 01, 2010, 12:53:41
Maaar hoe het kan dat jij een TV krijgt afgeleverd met een erbij hangend netsnoer kan ik niet begrijpen  :? :no:

Klopt ik vind het ook maar raar .....en dat is nog zacht uitgedrukt.

Maar om precies te zijn was het niet het net snoer wat op ''half zeven'' hing, maar de ingang in de TV waar het netsnoer in moet, deze hangt los in de behuizing.
En als je de TV iets wil draaien op zijn glazen sokkel ( wel mooi ding , dat wel) dan verbreekt ie contact en daar deze TV stroom of spanning nodig heeft , doet ie het dan niet.
Als je dan het netsnoer wat aan wil drukken ofzo , dan hoor je de voedings(trafo) als een gek knetteren frusty
Oke , als dat de enigste fout zou zijn , dat kan. Dan wil ik trouwens nog steeds wel een andere nieuwe Tv hoor, maar 1 storing oke dat kan.
Maar ik kwam er ook achter dat 3 van de 4 HDMI ingangen gewoon geen signaal doorgeven. Na dit te hebben geconstateerd ben ik maar gestopt om te kijken of er nog meer mis is met deze TV.


Het geprek wat ik zaterdag had met ( in de juiste volgorde) 1 de verkoopster waar ik hem de dag ervoor bij had gekocht, 2 de mensen van de service , 3 weer mensen van afdeling TV verkoop, 4 vervolgens mijn vriend die ook in dit filiaal werkt( deze heeft lopen praten als brugman voor mij), 5 hoofdverkoop TV weer( deze man lukte het om mij bijna te triggeren oftewel over de zeik te krijgen) waarom ? ten eerste onbeschofte en uit de hoogte houding, ten tweede zei hij mij iets te stellig dat het niet kan , die storingen die ik heb.
Waarop mijn vriendin heel fijntjes aan hem vroeg, of hij mischien het idee had ,dat TV's  die we 1 dag van te voren hadden gekocht, voor een ander maar indentiek exemplaar omruilen,  onze favoriete zaterdagmiddag vrijetijdsbesteding was?
Vervolgens trok die meneer een houding op ,en deed op een bepaalde manier aanmatigend tegen mijn meisie. Waarop ik reageerde , door bijna met mijn neus tegen zijn neus met fluisterende stem ( maar schoor van de opgefoktheid) aan hem te vragen of hij me nou voor 1 keer aan wilde kijken als ik aan het praten ben , en of hij antwoord wilde geven op mijn vraag of dacht dat ik stond te liegen :x.........
Oke oke , wat mij betreft was ik al te dicht bij een punt waar ik eigenlijk helemaal niet wil komen , en al helemaal niet als de inzet een TV is frusty.
( euhhhh exuces zat hoor :wink: blijk een blaas onsteking te hebben en daar door koorts , eeweer een andere maat van me is heel ziek geworden en moet chemo enz enz, maar ja zoals SGT Barnes in platoon al zei; '' excuses are like ass holes everybody got one'' :wink:)
Maar ja voor de rest is alles goed gegaan , en ik had toen binnen een paar tellen een getekende omruil offerte voor woensdag in handen.
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Sander

Toch jammer dat je zo op je tenen moet gaan staan voor iets wat eigenlijk normaal hoort te zijn.

Daarbij als de winkel het niet geaccepteerd had heb je als klant altijd nog 7 dagen bedenk tijd na aanschaf voor eventueel retour geld.
Marantz SR8002
Marantz SA7001KI
B&W CM7(front)
B&W CMC (Center)
Jamo compact 500 (Surround)
Squeezebox classic
W&M LS-01
v/d Hul Royal Yade
Oehlbach NF1 Interlink

jrm

Djeezzz,

Ik kan daar ook niet tegen dat je alle moeite moet doen om een andermans fout goed te krijgen...
Ben benieuwd voor je hoe woensdag gaat!

Sterkte verder met je gezondheid.

lo

Hey mars,

Absoluut not-done wat mij betreft wat MM je flikt!
Ik hoop voor je dat het nu netjes wordt opgelost en dat je eindelijk kunt gaan genieten van je aankoop :yes:
Succes.

groet,

lo

PS. Beterschap
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

mars

oi @sander nolden and JRM and LO


Ja joh , ik baal er ook van dat ik me zo liet triggeren. En al helemaal waar mijn vriendin bij is.

En het ging eigenlijk nog niet eens of ik wel een nieuwe zou krijgen.
Want als ik het anders wilde spelen , had ik gewoon gebruik kunnen maken van het retourbeleid van mediamarkt ( die inhoud dat je ten alle tijden binnen 2 weken mag ruilen of je geld terug krijgen ).
Dit geldt voor al hun producten, uitgezonderd hygienische producten, prepaid telefoons, computers en licentie software, wel met kassabon uiteraard en het product moet compleet , onbeschadigd en in de originele verpakking zitten.
Ik had dan gewoon zonder opgaaf van reden die TV teruggebracht , mijn geld teruggekregen en met dat geld had ik dan zo weer een nieuwe kunnen kopen.
Maar ik dacht neeeeee, laat ik het eens doen  zoals het hoort :roll:, FOCK!!!! het lijkt wel of je dan bij sommige van die medewerkers , hun persoonlijk aanvalt ofzo en als je vraagt of het bij de service hoort dat hun de oude ophalen als ze de nieuwe komen brengen , dan lijkt het wel of je een oneerbaar voorstel doet.

Maar enfin genoeg hierover.

Ondertussen zit ik wel te kijken hoor naar mijn nieuwe ''gammele'' TV, met de voedingskabel vast geplakt in een boog aan het frame, en gebruik makend van 1 HDMI kanaal.
En eerlijk is eerkijk het beeld is heel mooi , dvd helemaal super, blu-ray is top(heb nou ook een ps3 met bleu ray) dus daar ligt het niet aan.
IK hoop dat als ik woensdag dan mijn andere samsung ''LE40B650'' krijg ik er een hele tijd plezier van mag hebben.

Iemand nog tips wat betreft ophang systemen?
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

mars

aloha pompom

strakkies tussen 09.00 en 12.00 komen ze mijn tv omruilen.

Dan ga ik hem gelijk tegen de muur vastplakken. :lol:
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

bonbon

Jeetje ,
wat een verhaal zeg...... Je moet ook maar zo denken, het zijn vaak niet de meest gevoelige types die daar werken en als je af en toe nog een beetje spanning wil in je leven ben je wel overgeleverd aan dat soort unieke momenten als met jou...... dus die gozer heeft wel de dag van de maand gehad waarschijnlijk.......

en jij had natuurlijk weer een extra rede om je vriendin eens goed te verwennen, ha,ha pompom.

nou veel succes in ieder geval meet de nieuwe !!

koen
PM14KI, SA-1, ST17, DV7001, speaker ESS AMT1D
Rotel RA980BX, RT935AX, RCD975, sony MDS JA20ES (MD),Denon DRM 740, Thorens TD125 SME3009 Goldring G1042, Dali 350
PM17 MKII, CD14, Quadral aurum30
sony MZ-RH1(port.MD), sony ECM-MS957 microfoon

mars

Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun