mooiste cq beste tv van 800 euro ?

Gestart door mars, januari 25, 2010, 16:10:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vlearmoes

#45
Dat is een beetje moeilijk te zeggen; ik heb hem uit een coulance regeling met bijbetaling

mijn pana 50pv600 had het opgegeven na 2 jr en via garantie de huidige bemachtigd

Vraag Xander of Tigger voor een recente prijs opgaaf  :yes:

http://www.kieskeurig.nl/plasma_televisie/panasonic/tx-p50g10/prijzen/326689/#prijzen
http://www.kieskeurig.nl/plasma_televisie/panasonic/tx-p42g10/prijzen/326677/#prijzen
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

mars

Citaat van: Vlearmoes op januari 26, 2010, 09:42:07
Dat is een beetje moeilijk te zeggen; ik heb hem uit een coulance regeling met bijbetaling

mijn pana 50pv600 had het opgegeven na 2 jr en via garantie de huidige bemachtigd

Vraag Xander of Tigger voor een recente prijs opgaaf  :yes:

http://www.kieskeurig.nl/plasma_televisie/panasonic/tx-p50g10/prijzen/326689/#prijzen

yeps bedankt voor de info. en het zeker een erg mooie tv hoor.
Maar ik zal ook binnen mijn budget moeten blijven.
Tja....ach hahahaha
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Vlearmoes

Citaat van: mars op januari 26, 2010, 10:02:07
yeps bedankt voor de info. en het zeker een erg mooie tv hoor.
Maar ik zal ook binnen mijn budget moeten blijven.
Tja....ach hahahaha

De 42 er ligt aardig rond de 800,=   :yes:
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

mahansz

Citaat van: mars op januari 26, 2010, 10:02:07
yeps bedankt voor de info. en het zeker een erg mooie tv hoor.
Maar ik zal ook binnen mijn budget moeten blijven.
Tja....ach hahahaha

@ mars: moet jij niet slapen nu? :-D :-D :-D
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

Mexicaanse Hond

Citaat van: mahansz op januari 26, 2010, 10:39:43
@ mars: moet jij niet slapen nu? :-D :-D :-D
Ja mars, ga jij ff de binnenkant van je ogen bekijken. Weet niet hoeveel Hz dat is, maar het geeft vast een strak plaatje.  :-D

mars

 stupid yep,

jullie hebben gelijk, ik ben iid gesloopt.

maar dan zit ik thuis na het werk en dan wil ik eerst nog even dit, en dat ook nog doen :roll:.


oke tot vanavond byebye
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

sweatsockpimp

Ik heb veel plezier van Philips 37PFL8404H. de 40" versie is voor € 800 wel te vinden.
Ik kocht de mijne voor €800 en toen was de 40" versie even duur. Maar mijn vrouw sprak daar een veto over uit....
Te groot.
En gezien mijn overige aankopen (zie hieronder) heb ik deze concessie met liefde gedaan. :-D

Mooie tv met ambilight2 en Nettv. Geen doorslaggevend argument, maar wel een leuk extra hebbedingetje...
Marantz SR6004 
Oppo BDP-83
Rotel RCD 1070
Philips 37PFL8404H
Audio Physic Tempo V (fronts)
Audio Physic Celsius (center)
JBL XTI 10 S (surrounds)
Panasonic DMR-EH55

ll0ll

Citaat van: sweatsockpimp op januari 26, 2010, 12:02:07
Ik heb veel plezier van Philips 37PFL8404H. de 40" versie is voor € 800 wel te vinden.
Ik kocht de mijne voor €800 en toen was de 40" versie even duur. Maar mijn vrouw sprak daar een veto over uit....
Te groot.
En gezien mijn overige aankopen (zie hieronder) heb ik deze concessie met liefde gedaan. :-D

Mooie tv met ambilight2 en Nettv. Geen doorslaggevend argument, maar wel een leuk extra hebbedingetje...

Ik heb zitten twijfelen tussen de PFL8404H en de PFL9604H, het is de laatste geworden, maar ben benieuwd, wat zijn jouw ervaringen met het net tv? Loopt dat nog een beetje lekker?
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

sweatsockpimp

je hebt 'm dus nog niet?
want die 9604 heeft zelfs WIFI, toch?
ach...tis een speledingetje. voor serieus surfen is 'ie te langzaam :gaap:
maar voor een avondje lekker slap youtube-filmpjes kijken is het prima.
ik zal het niet veel gebruiken, maar goed, het zit erop....
ambilight is wel een must-have, vind ik inmiddels. dit is m'n tweede philips ambilight. ik zou het niet meer willen missen. volgende keer een aurea.... HB
Marantz SR6004 
Oppo BDP-83
Rotel RCD 1070
Philips 37PFL8404H
Audio Physic Tempo V (fronts)
Audio Physic Celsius (center)
JBL XTI 10 S (surrounds)
Panasonic DMR-EH55

ll0ll

Thx! :)
Ik vraag me ook af, kun je als-het-ware alt-tabben tussen internet en tv kijken? Dat ik m'n mail op de achtergrond laat draaien?
Donderdag komtie :)
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

mars

oi

heb geloof ik 20 uur geslapen nopompom , was dan ook gesloopt.

Vanmiddag ga ik jaar mijn vriendin ''Joke'' in Waddinxveen, maar eerst ga ik de TV reserveren.
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Mexicaanse Hond


mars


hehehe ik zweer het je , ik weet het niet meer :?

ben wel geneigd om voor de samsung te gaan en als tweede keus philips.
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

ll0ll

http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen