Citaat van: Vlearmoes op januari 28, 2010, 23:50:18
En En ........??
O ja da's wel leuk natuurlijk, om ook maar te vermelden welke het is geworden.
Kijk ten eerste wil ik ff kwijt, dat toen ik vorige week hoorde dat de mediamarkt dit weekend ging stunten. Mijn plan was om de Tv die ik toen(net 7 maanden en 1 week) had , te verkopen , dan wat bij te leggen , omvervolgens het maten grotere broertje te kopen.
Maar ik werdt weer helemaal hoor en dol en helemaal de weg kwijt en ik zag de een nog mooier dan de andere TV , terwijl ik me eigen plan uit het oog verloor, niet slim
Maaaahaar...ik was vooral wat beeld betreft ( scherpte helderheid contrst snelheid enz enz) zeer te vreden over de ''samsung LE32B650 die ik toen had
en nog( Maar ook anderen waaronder ook Marco en gezin vonden het een superbeeld) . Ik heb deze serie en de 7 en 8 serie , vergeleken met veel andere tv's en Ik ( lees goed he ) Ik vind het het mooist , wat betaalbaar is.
Ik heb dus definitief voor de ''Samsung LE40B650'' gekozen
en ik betaal daar nu met korting voor.. net 600 euro , als je nagaat dat het kleine broertje de 32'' vorig jaar zomer bijna 800 deed en de 40'' iets van ruim 12 of krap 1300 euro , dan heb ik het netjes gedaan.
Ik had mijn vorige 32'' vorig jaar met korting voor 590 gekocht en ik heb hem vorige week voor 450 verkocht , ja dan lach ik me toch wel weer een krul in m'n UL clown1haha
Als die mensen dat hadden geweten die vorige week mijn tv kochten , worden ze gek. Maar ik snapte ze zowiezo niet , want ze kwamen helemaal uit Tilburg voor 75 euro goedkoper