mooiste cq beste tv van 800 euro ?

Gestart door mars, januari 25, 2010, 16:10:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Mexicaanse Hond

Citaat van: ll0ll op januari 27, 2010, 11:46:00
Heeft die samsung internet? :-D
Nee, maar je kunt er wel goed je kant-en-klaarmaaltijd in opwarmen.  clown1

mars

Citaat van: ll0ll op januari 27, 2010, 11:46:00
Heeft die samsung internet? :-D


Yep , hij heeft alles aan boord.

Je moet ook weten dat ik tot voor kort naar het kleine broertje van de LE40B650 heb gekeken, en eigenlijk was ik nog steeds verbaas over het verschrikkelijk helder en scherp beeld ( vooral uiteraard met HD uitzendingen)
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

mars

Citaat van: Mexicaanse Hond op januari 27, 2010, 11:47:45
Nee, maar je kunt er wel goed je kant-en-klaarmaaltijd in opwarmen.  clown1


hahaha neeeee deze is helemaal up to date , je kan er eten mee opwarmen terwijl je op internet zit clown1 clown1
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

ll0ll

Ja, (afgekaderd) internet van samsung, maar kun je bv ook het marantzforum of andere sites op? :-D
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

mars

Citaat van: ll0ll op januari 27, 2010, 11:51:38
Ja, (afgekaderd) internet van samsung, maar kun je bv ook het marantzforum of andere sites op? :-D


euhhhhhhhh heel eerlijk gezegd nooit geprobeerd. :? :?

Er zit wel een ethernet aansluiting op , maar voor de rest kijk ik over het algemeen TV, met zo'n ding.
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Mexicaanse Hond

Citaat van: mars op januari 27, 2010, 11:55:59
  maar voor de rest kijk ik over het algemeen TV, met zo'n ding.
Wat ben je toch hopeloos ouderwets.  :-P :wink:

ll0ll

nee man, tv kijken doe je op je laptop. Met een tv moet je internetten!! :-D
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

jrm

 stupid

eh, ik kijk inderdaad tv via mijn laptop (Ik heb -nog- geen tv...)

ll0ll

http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

mars

Citaat van: Mexicaanse Hond op januari 27, 2010, 11:57:23
Wat ben je toch hopeloos ouderwets.  :-P :wink:

hahaha yeah i know beetje antieke kerel ben ik :-D
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

mars

#70
Citaat van: ll0ll op januari 27, 2010, 12:01:32
Dat zeg ik clown1


Maaaaaaaaar dat zoeken we wel uit natuurlijk.
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

mars



zo ik ga off line

eerst ff naar de sportschool , dan tv'tje reserveren, dan naar mijn vriendin ( tja ik heb rottere dagen meegemaakt)

laterzzzz

Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

mars

oi


Yep de kogel is door de kerk , ik heb mijn tv gereserveerd , ik ga hem morgen dus ophalen.
Met 19% korting boven op een andere korting :yes: hahaha is dat lekker.
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Vlearmoes

Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

mars

Citaat van: Vlearmoes op januari 28, 2010, 23:50:18
En En  ........??


O ja da's wel leuk natuurlijk, om ook maar te vermelden welke het is geworden. frusty

Kijk ten eerste wil ik ff kwijt, dat toen ik vorige week hoorde dat de mediamarkt dit weekend ging stunten. Mijn plan was om de Tv die ik toen(net 7 maanden en 1 week) had , te verkopen , dan wat bij te leggen , omvervolgens het maten grotere broertje te kopen.
Maar ik werdt weer helemaal hoor en dol en helemaal de weg kwijt en ik zag de een nog mooier dan de andere TV , terwijl ik me eigen plan uit het oog verloor, niet slim nonono

Maaaahaar...ik was vooral wat beeld betreft ( scherpte helderheid contrst snelheid enz enz) zeer te vreden over de ''samsung LE32B650 die ik toen had  :yes: en nog( Maar ook anderen waaronder ook Marco en gezin vonden het een superbeeld) . Ik heb deze serie en de 7 en 8 serie , vergeleken met veel andere tv's en Ik ( lees goed he ) Ik vind het het mooist , wat betaalbaar is.

Ik heb dus definitief voor de ''Samsung LE40B650'' gekozen pompom en ik betaal daar nu met korting voor.. net 600 euro , als je nagaat dat het kleine broertje de 32'' vorig jaar zomer bijna 800 deed en de 40'' iets van ruim 12 of krap 1300 euro , dan heb ik het netjes gedaan.

Ik had mijn vorige 32'' vorig jaar met korting voor 590 gekocht en ik heb hem vorige week voor 450 verkocht , ja dan lach ik me toch wel weer een krul in m'n UL clown1haha
Als die mensen dat hadden geweten die vorige week mijn tv kochten , worden ze gek. Maar ik snapte ze zowiezo niet , want ze kwamen helemaal uit Tilburg voor 75 euro goedkoper :?
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun