advies over goede interlink

Gestart door grendel, januari 04, 2010, 09:33:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

cz79


Zweef

Ranzige boel hier, iedereen een beetje met z'n interlinkje spelen...
Nu: Marantz PM-7200B, CD-72MKII, CD-72mkII SE, SA-7001, ST-50L
Ooit: CD-42 MkII, PM-80MkII, SC/SM-80 en nog wat ander spul

renes59

Advies over goede interlink, ik zeg Gamma.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

jrm


Zweef

Nu: Marantz PM-7200B, CD-72MKII, CD-72mkII SE, SA-7001, ST-50L
Ooit: CD-42 MkII, PM-80MkII, SC/SM-80 en nog wat ander spul

renes59

#36
Citaat van: John Wx op januari 15, 2012, 22:49:13
Citaat van: renes59 op januari 15, 2012, 22:18:47
Advies over goede interlink, ik zeg Gamma.

Of Karwei
Ja, is ook goed. Heb ze beide.

Derde van rechts is die van Karwei.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

daffy

#37
Inderdaad profigold.

De  oxypure 4201 is een hele mooie kabel voor weinig.

http://profigold.bandridge.nl/products/oxypure/sound/analogue_connections/stereo/ultra_performance_stereo_audio_interconnect/general.html




Bevalt mij beter dan een John van Gent zilver/goud.

Hier voor een mooie prijs: http://linux.livingcinema.nl/catalog/kabel-type-audio-stereo-analoog-c-63_85.html

Daffy :wink:
Denon pma 2500ne & dcd 2500ne, monitor audio gold 200, Qed Genesis silver spiral bi-wire, Qed audio 40 reference rca, ps audio quintet.

Zoldar

Profigold is bij mij ongeveer net zo mooi als gebroken glas in je oorschelp proppen.
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

daffy

#39
Dan heb je geen oxypure 4201 uitgeprobeerd, en waarschijnlijk ook  niet de "gewone" sky serie die tegenwoordig gevoerd word.

en ach  VdH van muf en mottig tot schel voor hoge prijzen verkopen wij wel. clown1

daffy :wink:
Denon pma 2500ne & dcd 2500ne, monitor audio gold 200, Qed Genesis silver spiral bi-wire, Qed audio 40 reference rca, ps audio quintet.

JohnWx

Citaat van: Zoldar op januari 16, 2012, 21:37:24
Profigold is bij mij ongeveer net zo mooi als gebroken glas in je oorschelp proppen.

Want ?

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Whisper.nl

De menigen zijn verdeeld zie ik .

Ik zou een Nordost Red Dawn willen adviseren.

Op E-bay. dan krijg je heel veel voor erg weinig.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

JohnWx

Citaat van: daffy op januari 16, 2012, 22:02:35
Dan heb je geen oxypure 4201 uitgeprobeerd.

en ach  VdH van muf en mottig tot schel voor hoge prijzen verkopen wij wel. clown1

daffy :wink:

Goede plug goed stukje kabel hoeft niet duur te zijn

Alleen veel mensen waaronder ik ook heb niks met Bandridge omdat het geen "echt" audiomerk is

Veel merken mogen nog niet eens in de schaduw staan van de omzetten en marges die ze draaien bij Bandridge maar dat terzijde
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: Whisper.nl op januari 16, 2012, 22:08:42
De menigen zijn verdeeld zie ik .

Ik zou een Nordost Red Dawn willen adviseren.

Op E-bay. dan krijg je heel veel voor erg weinig.

Groet Whisper

Krijg je weer de wellus nietus discussie en bij blind testen hoor je geen verschil etc.etc.etc. moet ieder voor zich uitmaken


En laten we eerlijk zijn voor de prijs van een Nordost krijg je naar mijn mening niet veel voor heel weinig 300/400 euro
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

WimPeu

Nou geef ik ook weinig om kabels maar als ze in het zicht hangen moet het er wel een beetje audiofiel uitzien en Nordost ziet er wel audiofiel uit... :angel:  Ben blij dat je bij mij alleen een paar HDMI ziet zitten en die zijn van ProfiGold...nooit geen problemen mee... HB
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES