Ik laat de luidspreker kabels voor wat het is. Ben wel erg tevreden over de monster kabels. Ga binnenkort een set erbij halen om later als ik een volwaardig 3 weg systeem heb te gaan biampen. Nu vindt ik dat nog niet zo spannend omdat ik alleen de tweeter maar aanstuur.
De ma 500 mono's die klinken erg goed in het laag en hoog, alleen het middengebied klinkt mooier uit de pm8003. Vandaar wil ik als ik een 3 weg luidspreker systeem heb dit gaan scheiden.
Ik ben wel bezig om interlinks te gaan aanschaffen en wel dezelfde die ik nu ook heb. Het is een kabel met afscherming en 2 aders voor de plus. Deze kabel klinkt erg mooi en niet schel. Heb deze kabels getest op 3 cd spelers (marantz cd 52mkIIse , sa8003 , cd16) en allemaal hetzelfde resultaat. Veel rustiger als de audioquest kabels die ik gebruik voor mijn surround systeem. De kabel geeft meer laag en een mooier midden gebied.
Ik ben ertg tevreden met deze kabels en wil ze nog wel eens testen tegenover een siltech kabel. Want dat siltech verhaal laat me nog niet echt los. Waarom is iedereen er zo gek op. Om de naam of de kwaliteiten. Het klinkt natuurlijk mooier om te zeggen van ik heb een siltech in plaats van een dropveter, maar doet het ook veel met een set en daarbij is het dat geld ook waard. Nordost is dus geen optie voor mij.
Foto van mijn kabel