Apparatuur ontkoppelen d.m.v. blokjes African Blackwood

Gestart door HiFi gek, januari 02, 2010, 11:24:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Marvin

Citaat van: Marco op februari 25, 2010, 01:17:32
Mijn luidsprekers die een behoorlijke output in het laag hebben resoneren ondanks de ruime mate van bracing behoorlijk,de ramen resoneren dan ook vrolijk mee,het is aannemelijk  dat de rest vd apparatuur dat ook doen.


dat het trilt lijkt me duidelik, anders heb je echt andere speakers nodig....  clown1
maar het is nu juist de vraag hoeveel invloed dat heeft.

Mexicaanse Hond

Citaat van: jwx op februari 24, 2010, 23:31:04


Ik vind het niet suggetief hoe Renes59 het brengt het is zijn mening en zo komt het forum op hem over en een forum is als basis dat iedereen zich mag uitspreken over zijn mening.

Nogmaals ik vind wel dat Fritz zich op glad ijs begeeft door het zakelijke er doorheen te mengen.
En brood op de plank moet je eigenlijk niet via een forum verdienen vind ik.
Anders komt straks elke leverancier hier op het forum mmmmmmm wel optie's dan :schater:

Het is een goede gewoonte op fora om nadat een moderator heeft ingegrepen/grenzen heeft gesteld daar niet meer over in discussie te gaan.

JohnWx

Citaat van: Mexicaanse Hond op februari 25, 2010, 08:23:38
Het is een goede gewoonte op fora om nadat een moderator heeft ingegrepen/grenzen heeft gesteld daar niet meer over in discussie te gaan.

Dan heeft een moderator een alleen heers optie
Ik ga niet inhoudelijk in op de stof maar probeer wel te begrijpen waarom de een ja zegt en de ander nee zonder te hoeven overtuigen en dergelijke
Jammer dat je het zo opvat
Wilde net je uiterste prijs van de stands vragen  :wink:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Maurice

Citaat van: jwx op februari 24, 2010, 23:31:04


Ik vind het niet suggetief hoe Renes59 het brengt het is zijn mening en zo komt het forum op hem over en een forum is als basis dat iedereen zich mag uitspreken over zijn mening.
Hij suggereert dat er een afhankelijkheid van het forum aan Fritz is, en dat is het gene waar ik niet van gediend ben. Fritz mag als gewoon lid hier posten, maar hij mag geen reclame maken voor zijn producten. Hij mag wel luistersessies etc organiseren, maar is niets verplicht naar het forum en het forum is niets naar hem verplicht.

Citeer
Nogmaals ik vind wel dat Fritz zich op glad ijs begeeft door het zakelijke er doorheen te mengen.
En brood op de plank moet je eigenlijk niet via een forum verdienen vind ik.
Anders komt straks elke leverancier hier op het forum mmmmmmm wel optie's dan :schater:
Van mij zijn leveranciers welkom. Als leden mogen zijn posten, maar directe reclame maken is niet toegestaan. Als zij wat voor leden willen organiseren, prima. Als anderen daarna enthousiast over die producten worden die zij voeren, prima.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Mexicaanse Hond

Er wordt inderdaad al dan niet impliciet getwijfeld aan de integriteit van Fritz en Maurice en het gaat niet aan om hen op suggestieve wijze in diskrediet te brengen.

JohnWx

#110
Citaat van: Maurice op februari 25, 2010, 08:42:05
Hij suggereert dat er een afhankelijkheid van het forum aan Fritz is, en dat is het gene waar ik niet van gediend ben. Fritz mag als gewoon lid hier posten, maar hij mag geen reclame maken voor zijn producten. Hij mag wel luistersessies etc organiseren, maar is niets verplicht naar het forum en het forum is niets naar hem verplicht.
Van mij zijn leveranciers welkom. Als leden mogen zijn posten, maar directe reclame maken is niet toegestaan. Als zij wat voor leden willen organiseren, prima. Als anderen daarna enthousiast over die producten worden die zij voeren, prima.



Je zegt ze mogen geen reclame maken maar indirect gebeurt dat wel natuurlijk en dat is soms helemaal niet erg





ps:nog dank voor de tip
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: Mexicaanse Hond op februari 25, 2010, 08:47:36
Er wordt inderdaad al dan niet impliciet getwijfeld aan de integriteit van Fritz en Maurice en het gaat niet aan om hen op suggestieve wijze in diskrediet te brengen.

je mag toch twijfelen over iemand zijn integriteit maar probeer het wel fatsoenlijk te doen en onderbouwend
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

Er wordt gewoon openlijk aan de integriteit van mensen getwijfeld en als iemand zegt daar niet van gediend te zijn wordt 'ie ook nog eens beschuldigd van machtsmisbruik. Sorry hoor, maar dat volg ik niet meer.

JohnWx

Citaat van: Mexicaanse Hond op februari 25, 2010, 08:55:48
Er wordt gewoon openlijk aan de integriteit van mensen getwijfeld en als iemand zegt daar niet van gediend te zijn wordt 'ie ook nog eens beschuldigd van machtsmisbruik. Sorry hoor, maar dat volg ik niet meer.

Waarom mag je openlijk niet aan iemand zijn integriteit twijfelen ?
En zo als ik al zei probeer het wel te onderbouwen
Zou wat zijn als niemand voor zijn mening kan uit komen
En nu wat later ga je wat dingen opnieuw lezen en zie je wel is wat in een andere context staan

En zo zie ik dat ik dingen gelezen heb die niet zijn gezegd waarvoor mijn oprechte excuses
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

Doe nou maar een bod op die stands en ontkoppel stands en luidsprekers met African blackwood.  :wink:

Maurice

Citaat van: jwx op februari 25, 2010, 09:03:36
Waarom mag je openlijk niet aan iemand zijn integriteit twijfelen ?
En zo als ik al zei probeer het wel te onderbouwen
Zou wat zijn als niemand voor zijn mening kan uit komen
De grens richting smaad of laster is snel overtreden, de scheidslijn is maar dun. Met een onderbouwing wordt het een verhaal, maar dat gebeurde hier niet.

Citeer
En nu wat later ga je wat dingen opnieuw lezen en zie je wel is wat in een andere context staan

En zo zie ik dat ik dingen gelezen heb die niet zijn gezegd waarvoor mijn oprechte excuses
No problem ;)

Citaat van: jwx op februari 25, 2010, 08:48:29
Je zegt ze mogen geen reclame maken maar indirect gebeurt dat wel natuurlijk en zeker in de vorm van korting geven als je lid bent van het marantzforum
Tja, jij bent enthousiast over de Sony Lissa, dus indirect maak jij reclame voor Sony. Sterker nog, jij maakt ook nog reclame voor de african wood blokjes, door aan te geven dat zelfs jij verschil hoort ;)
Korting geven aan marantzforum-leden zouden mijns inziens alle bedrijven moeten doen, hifi-zaken, cd-winkels, stroomboeren, auto-dealers, poppenwinkels, etc  :-D
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

ll0ll

Citaat van: Maurice op februari 25, 2010, 09:17:45Korting geven aan marantzforum-leden zouden mijns inziens alle bedrijven moeten doen, hifi-zaken, cd-winkels, stroomboeren, auto-dealers, poppenwinkels, etc  :-D

:lol: clown1
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

JohnWx

Citaat van: Maurice op februari 25, 2010, 09:17:45
De grens richting smaad of laster is snel overtreden, de scheidslijn is maar dun. Met een onderbouwing wordt het een verhaal, maar dat gebeurde hier niet.
No problem ;)
Tja, jij bent enthousiast over de Sony Lissa, dus indirect maak jij reclame voor Sony. Sterker nog, jij maakt ook nog reclame voor de african wood blokjes, door aan te geven dat zelfs jij verschil hoort ;)
Korting geven aan marantzforum-leden zouden mijns inziens alle bedrijven moeten doen, hifi-zaken, cd-winkels, stroomboeren, auto-dealers, poppenwinkels, etc  :-D

Ja nu je het zo zegt Maurice
Daar kan ik geen 1 mm van afwijken
Zo had ik het niet bekeken

thx
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond


JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.