Zoals eerder vermeld is kon ik geen verschil horen met en zonder blokjes,daarmee wil ik niet zeggen dat er geen verschil is,voor mij spelen factoren zoals een vreemde set in een vreemde omgeving waar ook nog eens vreemde muziek gedraaid word een hele grote rol,ik heb dat op de bewuste avond ook aangegeven,ook heb ik aangegeven dat de blokjes weleens zouden koppelen ipv ontkoppelen,daarbij speelt de ondergrond waar de apparaten op staan zoals een rack ,vloer ,etc etc volgens mij ook een rol.
Wat mij ook opviel was dat de bovenplaat vd SA7 ook behoorlijk resoneerde ,door de gewichten erop te plaatsen werd dit een heel stuk gereduceerd ,dat zet mij dan toch aan het denken......want mijn eigen 22jr oude Denon DCD3520 cd speler resoneert niet ,zou het niet zo kunnen zijn dat de fabrikant rekening gehouden heeft met de ontwerp van die Denon speler dat het geluid te verbeteren door extra gewicht te plaatsen/monteren,de Denon weegt 20 Kg en dat gewicht zit het hem echt in de zeer zwaar uitgevoerde kast materiaal .
Voor mij genoeg stof tot nadenken.