Citaat van: drees62 op januari 01, 2010, 19:50:03
Ga je op deze manier de PM15S2 toch niet als pure eindversterker gebruiken? Volgens mij heeft ie geen HT passtrough en moet je dus elke keer dan de speakerkabels verwisselen. Of zie ik het verkeerd?
De PM15S2 beschikt over een DIRECT IN Jacks de PM15S1, PM11S1 en PM11S2 hebben die niet. Deze ingang dient er juist voor om een andere voorversterker, bijvoorbeeld een surroundreceiver op aan te sluiten.
Uit de handleiding
P.DIRECT IN Jacks
These input jacks are used when this unit is used as a power amplifier in power amplifier direct mode. Connect your
preamplifier to these jacks, if you have them. During power amplifier direct mode, the volume cannot be changed.
Power Amplifier Direct Input
With this function, this unit serves as a power amplifier.
As this function can be turned ON or OFF with a button on the front panel, this unit can be used as part of various audiovisual systems.Er is één nadeel, je kan deze functie niet in of uitschakelen met de remote.
Heb net een
Marantz PM15S1 & SA15S1 set zien staan met een vraagprijs van
1400€. Lijkt mij een mooie upgrade, maar dan zal ik met het probleem zitten van de volumeknop...Of toch beter voor dat geld een losse eindversterker, of gewoon zo laten...Het blijft moeilijk