Nieuw stekkerblok van STS-Digital

Gestart door HiFi gek, december 17, 2009, 20:14:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op maart 12, 2011, 22:59:03
is gewoon een nederlands woord hoor betekent dat dingen invloed hebben op elkaar

ik heb niks uit te leggen bedoelde alleen maar dat het de achterliggende gedachte is om alles af te schermen met koperen hulzen enzvvvvvvv

maar wat win je ermee ? als het niets doet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Citaat van: f.luisteraar op maart 12, 2011, 23:00:18
Ik dacht dat je een interventie wilde plegen in de discussie.  :wink:
Toen ik doorhad dat je interferentie bedoelde begreep ik het.  :-)

hij is weer van een grootse schoonheid deze inkopper
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op maart 12, 2011, 22:41:54
Interventie :wink:

dat de vervuiling in de lucht van hoog frequente straling magnestische velden geen invloed hebben op het singaal wat door de voedings kabels stekkerblok heen gaat

En dan gaat het naar de trafo die maakt er toch weer netjes stroom van wat het apparaat nodig heeft
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Marantz 81

dat doet er toch niet toe betreffende mijn antwoord fluisteraar vroeg wat de reden is om de boel af te schermen daar reageerde ik op meer niet

JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op maart 12, 2011, 23:16:08
dat doet er toch niet toe betreffende mijn antwoord fluisteraar vroeg wat de reden is om de boel af te schermen daar reageerde ik op meer niet

oohhhh zeg dat dan


nog steeds de 700 Yamaha ? wel interesse ding kost nog altijd het dubbele
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Mexicaanse Hond

Maar het is wel essentieel voor de beantwoording van de vraag of afscherming van het netsnoer zin heeft dat je weet wat de invloed van die hoogfrequente straling en magnetische velden is. Wat doet dat dan met de stroom die door het netsnoer gaat en hoe beïnvloedt dat het geluid?
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Marantz 81

de Yamaha is nog steeds te koop ja ,voor 250 kun je hem komen ophalen  byebye

JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op maart 12, 2011, 23:30:13
de Yamaha is nog steeds te koop ja ,voor 250 kun je hem komen ophalen  byebye

Dat is echt een sch..t prijs
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Marantz 81


TurboMarco

"interventie"
Wat doet dat met de voltage die op het lichtnet staat ?
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Mexicaanse Hond

Citaat van: Marco op maart 12, 2011, 23:57:20
"interventie"
Wat doet dat met de voltage die op het lichtnet staat ?
Ja, zeg jij het maar.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Marvin

Wordt er nu werkelijk interventie bedoeld, of interferentie?

Mexicaanse Hond

Citaat van: marvin op maart 13, 2011, 00:18:28
Wordt er nu werkelijk interventie bedoeld, of interferentie?
Zoals marantz81 het beschrijft is het interferentie. Ik ben de term interventie nog nooit tegengekomen in deze context.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Marvin

Ik ook niet, maar op dit plekje van het forum is alles mogelijk...  :-P

Mexicaanse Hond

Ja, misschien bedoelt men wel een deus ex machina.  :-P
Goed stel oren, goed stel luidsprekers