Nieuw stekkerblok van STS-Digital

Gestart door HiFi gek, december 17, 2009, 20:14:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Vlearmoes

Citaat van: jwx op maart 12, 2011, 21:57:57
die snap ik niet ?  frusty

zet de dect is in de buurt van je set    dan snap je het  HLP
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

lo

Het zelfde als je mobieltje bij de PC?

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Citaat van: Vlearmoes op maart 12, 2011, 22:17:03
zet de dect is in de buurt van je set    dan snap je het  HLP

staat er naast maar ik hoor niks
als dat wel zou zijn is er iets niet goed met je spullen
grappig dat alleen mensen met stekkerblokken en filters er last van hebben
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Citaat van: lo op maart 12, 2011, 22:19:26
Het zelfde als je mobieltje bij de PC?

groet,

lo

Heb hier siemens DECT in huis en naast 2 laptops liggen 1 x een iphone 1 x samsung omnia en een sony ericsson maar ik hoor niks geen gereutel of wat ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Citaat van: Vlearmoes op maart 12, 2011, 22:15:05
Wat zijn ze in het filmpie aan het doen dan ??

(aantonen van van oorzaken mbv speciale meetapparaatjes ??)

maar niet aantonen dat het "beter" klinkt dat bedoeld mijn goede vriend F.Luisteraar maar ik hoop dat je dat zelf had kunnen bedenken
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Mexicaanse Hond

Citaat van: Vlearmoes op maart 12, 2011, 22:15:05
Wat zijn ze in het filmpie aan het doen dan ??

(aantonen van van oorzaken mbv speciale meetapparaatjes ??)

In het filmpje tonen ze alleen de afschermende werking van de koperen hulzen aan en wel de afscherming van binnen naar buiten. Nu zullen die koperen hulzen natuurlijk ook van buiten naar binnen afschermen. Mijn vraag was alleen waartegen ze moeten beschermen.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

Citaat van: f.luisteraar op maart 12, 2011, 22:35:35
In het filmpje tonen ze alleen de afschermende werking van de koperen hulzen aan en wel de afscherming van binnen naar buiten. Nu zullen die koperen hulzen natuurlijk ook van buiten naar binnen afschermen. Mijn vraag was alleen waartegen ze moeten beschermen.

laat maar  :gaap:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Marantz 81

Interventie :wink:

dat de vervuiling in de lucht van hoog frequente straling magnestische velden geen invloed hebben op het singaal wat door de voedings kabels stekkerblok heen gaat

Mexicaanse Hond

Citaat van: Vlearmoes op maart 12, 2011, 19:48:03
Je vraagt weer naar de bekende weg   lees het topic eens weer van voor af aan  :wink:
of luister eens naar de spreker in het filmpje  :yes:
Ik heb het topic ook doorgelezen, maar niets gevonden. Misschien kun je me helpen door te linken naar een relevante post?
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Mexicaanse Hond

#474
Citaat van: Marantz 81 op maart 12, 2011, 22:41:54
Interventie :wink:

dat de vervuiling in de lucht van hoog frequente straling magnestische velden geen invloed hebben op het singaal wat door de voedings kabels stekkerblok heen gaat
Zou je het wat helderder kunnen formuleren? Zo kan ik er geen chocola van maken.
Bedoel je soms interferentie?
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op maart 12, 2011, 22:41:54
Interventie :wink:

dat de vervuiling in de lucht van hoog frequente straling magnestische velden geen invloed hebben op het singaal wat door de voedings kabels stekkerblok heen gaat

daar is toch een trafo voor  frusty
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

kan iemand mij uitleggen wat een dect telefoon of een lamp voor invloed heeft op deze schakeling
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Mexicaanse Hond

Citaat van: jwx op maart 12, 2011, 22:51:54
kan iemand mij uitleggen wat een dect telefoon of een lamp voor invloed heeft op deze schakeling
interventie  :wink:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Marantz 81

is gewoon een nederlands woord hoor betekent dat dingen invloed hebben op elkaar

ik heb niks uit te leggen bedoelde alleen maar dat het de achterliggende gedachte is om alles af te schermen met koperen hulzen enzvvvvvvv

Mexicaanse Hond

#479
Ik dacht dat je een interventie wilde plegen in de discussie.  :wink:
Toen ik doorhad dat je interferentie bedoelde begreep ik het.  :-)
Goed stel oren, goed stel luidsprekers