Nieuw stekkerblok van STS-Digital

Gestart door HiFi gek, december 17, 2009, 20:14:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

viceadmiraal61

mag ik nu een verzoek plaatsen  STOP MET HET SCHRIJVEN OVER HET STEKKER BLOK ER
IS NU GENOEG RECLAME GEMAAKT>>EINDE DISCUSSIE>WE GAAN TERUG NAAR HET GAMMABLOK


JohnWx

Fritz er word over gesproken en dat is altijd positief
En je weet in de handel heb je ja en nee mensen
Dus deze reclame is weer lekker meegenomen scheelt je weer wat uitgave's aan marketing


ps:gaat wel goed met de blokkendoos dacht ik zo zit hij al in die zwarte doos ? en komt er nog wat nieuws ?


zo en nog wat reclame voor je
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Citaat van: viceadmiraal61 op februari 24, 2010, 20:18:31
mag ik nu een verzoek plaatsen  STOP MET HET SCHRIJVEN OVER HET STEKKER BLOK ER
IS NU GENOEG RECLAME GEMAAKT>>EINDE DISCUSSIE>WE GAAN TERUG NAAR HET GAMMABLOK




Het siert je Fritz  notworthy
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

En nog een:


Introductie aanbieding: bij aankoop van een cd of sacd kunt u Acoustic Solutions deel 2 voor € 5,00 meebestellen!


Kijk op :

http://www.sts-digital.nl/
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

viceadmiraal61

we zijn weer bezig met een nieuwe workshop maar dan een voor klassieke muziek liefhebbers
we gaan een opname maken in het concertgebouw groot orkest 90 man..groot koor 120 man/vrouw
het werk dat wordt uitgevoerd is de ouverture 1812 van tchaikovsky met echt kanon gebulder
ik weet het.. stel jullie oren weer op de proef.....
datum 10 juni 2010..bij voldoende deelname zorg ik voor een aantrekkelijke korting..helaas kan
ik het niet voor niets doen concert gebouw is een heleeeeeeeeeel dure zaal.

Pjotr27

Citaat van: jwx op februari 24, 2010, 20:22:30
En nog een:


Introductie aanbieding: bij aankoop van een cd of sacd kunt u Acoustic Solutions deel 2 voor € 5,00 meebestellen!


Kijk op :

http://www.sts-digital.nl/

Leuke sacd voor erg weinig geld.....
En dat is toch de core business van Fritz, na al dat geneuzel over stekkerblokken  en houten legoblokjes...  :-D

Maurice

Laatste oproep, anders gaan er postings verwijderd worden: aub on-topic!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Pjotr27

Heeft er iemand al getest wat de best volgorde is om je apparatuur in het STS blok aan te sluiten.
Ik ga even uit van de situatie waarbij de stroom toevoer aan de rechtse kant zit..

thepioneer

Altijd de meest fijn gevoelige componenten het eerst aansluiten daarna de zwaardere componenten. Je zal aan frits moeten vragen hoe de bedrading loopt in het stekkerblok om te kunnen weten waar het stroom het eerst naar toe gaat
Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

HiFi gek

Ik gebruik maar 2 van de 6 stopkontakten van het sts stekkerblok .

Waar de spanning binnenkomt via het netsnoer daar heb ik op de dichtstbijzijnde 2 stopkontakten mijn versterker en cd speler op aangesloten .

Geëxperimenteerd hiermee heb ik nooit gedaan en ga ik ook niet doen .



Groeten  EDWIN  B

kdt

Vraag aan Fritz:
Hoe wordt je "lid" van het luisterpanel?
Ik heb ergens gelezen dat jij ook luistersessies geeft met jouw apparatuur. Kun je je daar voor opgeven?
ROTEL RC 1570 vv * RB 1582 mk2 ev * CD 17 mkII M * ST 17 M * Magnepan MG 12  * Lindemann Limetree Network * AudioQuest bekabeling * IsoTek Aquarius * Furutech stroomgroep * Furutech powercables * Synology DS215

Pjotr27

CiteerHoe wordt je "lid" van het luisterpanel?

Tja dat zou ik ook weleens willen weten..... :-o

Maar Fritz organiseerd regelmatig luistersessies bij hem thuis.
Stuur hem even een mailtje ,is het makkelijkst... (info@sts-digital.nl)

Pjotr27


Mexicaanse Hond

Conclusie: je moet eerst weten of het bij jouw set wel zin heeft.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

renes59

Citaat van: kdt op april 07, 2010, 11:20:43
Vraag aan Fritz:
Hoe wordt je "lid" van het luisterpanel?
Ik heb ergens gelezen dat jij ook luistersessies geeft met jouw apparatuur. Kun je je daar voor opgeven?
Ik denk dat je op uitnodiging moet bewijzen dat je gouden oortjes hebt. Hoe je dat moet bewijzen weet ik niet.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.