Nieuw stekkerblok van STS-Digital

Gestart door HiFi gek, december 17, 2009, 20:14:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Mexicaanse Hond

Citaat van: mahansz op januari 16, 2010, 16:25:01
elke keer als ik dit soort discussies lees, dan moet ik gelijk denken aan het placebo-effect. In de medische sector is dit fenomeen volledig geaccepteerd, zowel de aanvrager van het medicijn als de gebruiker. Als de gebruiker vindt dat het werkt, ook al bevat het geen werkzame bestanddelen, prima toch? Aanvrager blij, gebruiker blij, industrie blij, wat wil je nog meer....




Sterker nog, zelfs bij middelen waarin aangetoond werkzame stoffen zitten, is er sprake van het placebo-effect. Zo is het bekend dat ouderen met Alzheimer een hogere dosis pijnstillers moeten krijgen dan ouderen zonder Alzheimer voor eenzelfde pijnstillend effect. En dat komt, omdat degenen met Alzheimer niet profiteren van het placebo-effect. 

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Sander

Marantz SR8002
Marantz SA7001KI
B&W CM7(front)
B&W CMC (Center)
Jamo compact 500 (Surround)
Squeezebox classic
W&M LS-01
v/d Hul Royal Yade
Oehlbach NF1 Interlink

joep

Ik vraag me alleen af, moet dat ding niet een hele berg keurmerken hebben voordat het commercieel verkocht mag worden?

Mexicaanse Hond

Citaat van: joep op januari 16, 2010, 18:18:18
Ik vraag me alleen af, moet dat ding niet een hele berg keurmerken hebben voordat het commercieel verkocht mag worden?
http://nl.wikipedia.org/wiki/KEMA-KEUR

Nee, dat is niet verplicht.

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

scanspeakman

Citaat van: Mexicaanse Hond op januari 16, 2010, 19:09:49
http://nl.wikipedia.org/wiki/KEMA-KEUR

Nee, dat is niet verplicht.

Ik betwijfel of het zo simpel ligt, ook met het oog op verzekeraars die wel/niet uitkeren in geval van brand e.d.. Daarom ben ik tot op heden huiveriger met het doortrekken van Belden netkabel naar de meterkast in plaats van dat standaard stugge installatiedraad. Met name ten aanzien van electra mag niet zomaar alles. Even heeeeel goed uitzoek lijkt me.

Scanspeakman

Mexicaanse Hond

Volgens mij mag je officieel helemaal niets zelf doen aan de elektrische installatie. Of is dat tegenwoordig niet meer?
Het KEMA-Keur is in ieder geval niet verplicht volgens Wiki.

renes59

#188
Citaat van: renes59 op januari 16, 2010, 15:51:42
Weet iemand het?
Niemand weet het dus en niemand kan er iets zinnigs over zeggen?, ook de ontdekker, de maker en de verkoper niet? Raar.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Mexicaanse Hond

Citaat van: renes59 op januari 16, 2010, 20:33:30
Niemand weet het dus en niemand kan er iets zinnigs over zeggen, ook de ontdekker, de maker en de verkoper niet. Raar.
Een beetje voorbarige conclusie nog geen vijf uur nadat je de vraag hebt gesteld, dunkt me.

renes59

#190
Citaat van: Mexicaanse Hond op januari 16, 2010, 20:38:55
Een beetje voorbarige conclusie nog geen vijf uur nadat je de vraag hebt gesteld, dunkt me.
Is het topic gesloten dan? Ik ben de vraagtekens vergeten, ze staan er nu bij.
We wachten geduldig af.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Dennis E36

Zullen we een apart topic openen voor renes59 en Mexicaanse Hond :schater: :-D
Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp

Mexicaanse Hond

Citaat van: renes59 op januari 16, 2010, 20:41:16
Is het topic gesloten dan? Ik ben de vraagtekens vergeten, ze staan er nu bij.
We wachten geduldig af.
Nee, het topic is niet gesloten. Anders zou je er geen berichten meer in kunnen plaatsen, denk je ook niet?

Mexicaanse Hond

Citaat van: Dennis E36 op januari 16, 2010, 20:42:08
Zullen we een apart topic openen voor renes59 en Mexicaanse Hond :schater: :-D
Heb je suggesties voor een titel?  :-D

Dennis E36

Citaat van: Mexicaanse Hond op januari 16, 2010, 20:51:24
Heb je suggesties voor een titel?  :-D

Laat me daar nog even over nadenken.....

Je handtekening zegt mij in ieder geval al genoeg :schater: :-D
Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp