Wat is je punt? Jij hoort geen verschil, ik wel, wat wil je daarmee zeggen? Ik geef aan waarom ik verschillen hoor. (DAC/upsampling). Mijn CD/SACD vergelijking gaat overigens om fysiek twee verschillende media dus een CD uitvoering en een SACD uitvoering. Dus niet meerdere lagen op een enkele SACD die ik vergelijk.
Er kunnen veel redenen zijn waarom je het niet hoort. Je gebruikt een AV receiver, jij hebt een SA7001 of je neemt het niet waar omdat je wellicht minder geoefend bent op dat vlak.
Ik zou eens kritisch naar je versterker kijken, wellicht dat die meer impact heeft dan een SACD/CD. Hoor je dan nog steeds geen verschil, dan zou ik als ik jou was geen SACD's kopen wanneer die duurder zijn dan gewone CD's.
Zolang ik verschillen hoor (en het bevalt me ook nog eens) tussen wat dan ook vraag ik me altijd af heb ik daar die extra peso's voor over of niet. Bij mij houdt het op een bepaald moment ook op. Daarom heb ik geen CD speler van 3.000 euries, maar gewoon een champagne bak
van toen 900 euro. En haal ik mijn Japanse SHMCD's helemaal uit de states en wacht ik twee maanden op levering omdat die verbetering het me waard is...