Vandaag weer een Luisterbezoek gehad bij leo
Werd hartelijk ontvangen ,beetje zitten kletsen bakkie gedaan en daarna natuurlijk muziek luisteren
allerlei verschillende muziek geluisterd en ook veel gepraat over de hobbie acoestiek andere dingen in het leven ,over de aankomende verbouwing gehad ,tussendoor nog even gekwijld
in een Accuphase folder
het blijft een echte klasse set die met name bij de betere opname,s de dynamiek er echt vanaf spat
we hebben ook nog opname,s vergleken van sarah maGlachlan ( angel ) eerst die op een sacd staat van sts digital en daarna de gewone originele cd van haar , het orgineel klinkt mooier en zat bijna met
in men ogen zo mooi klinkt het bij leo
had hij ook nog een hele mooie cd die ik hoop zelf te kunnen bemachtigen ( het beste van 2meter sessies 1987 -2009 ) dit zijn studio opname,s die gewoon klinken zoals het klinkt en erg goed en puur , daarbij hadden we het ook nog over het muziek luisteren opzich bij zo,n goeie set zijn met name de betere opname,s hetgeen wat het waard is om zo,n goede set aan te schaffen ,maar daarbij moet je ook gewoon kunnen genieten van de wat mindere opname,s muziek die je goed vindt gevoelens of herinneringen bij hebt en daarbij is het mij ook opgevallen zowel thuis als bij leo dat je bij de wat mindere opname,s ook dingen hoort die ik vroeger nooit gehoord heb en ondanks de mindere opname een goede set ook zeker meerwaarde heeft want daar was ik eerst zelf ook wel een sceptisch over
het was best een lange en gezzelige dag zo,n 6 uur en die waren ook weer zo voorbij
sinds ik zelf de dynaudio monitor speakers en yamaha versterker heb merk ik wel dat mijn eigen set er ook enorm op vooruit is gegaan ,de vorige keer toen ik thuis kwam en nog de pm7001 en dls r55 speakers had zat ik echt zo thuis
daar had ik vandaag toch wel een stuk minder last van
al blijft het verschil natuurlijk wel aanzienlijk
Tot de volgende keer
groeten Arjan