Hallo,
Bedankt zover voor de leuke racties.
De contours hebben inderdaad een erg smal silhouet en zijn daardoor erg "kamer vriendelijk". Toch zijn het geen kleintjes met een hoogte van +/- 122cm en een diepte van dik 35 cm.
Of ik de SA7 op de groei gekocht heb....? Weet ik nog niet, het lijkt me leuk (zeg maar fantastisch) om nog eens te up-graden naar bijvoorbeeld de aanvullende componenten van de reference serie of componenten van vergelijkbare kwaliteit. Echter die stap en eventueel daar weer bijpassende speakers gaat behoorlijk in de papieren lopen, waarbij de vraag gesteldt moet gaan worden of een dergelijke investering in mijn huidige huiskamer past. (ofwel tot zijn recht komt) Maar zeg nooit, nooit!.
De bekabeling die ik nu gebruik is van oehlbach. Dit geldt zowel voor de interlinks tussen de SA7 en de PM 14 en de speaker kabel (4kwadraat mm). Geen super dure kabels dus, maar wil nog wel eens gaan experimenteren met een setje leenkabels. Misschien dat ik op de komende vad show een set gebalanceerde interlinks aanschaf, mits leuk geprijsd.
Op dit moment klinkt de set eigenlijk erg goed in mijn (en de rest van het gezin) belevings wereld. De contours zijn ongeloofelijke preciezie instrumenten die elke performer op zijn eigen duidelijk gedefinieerde plaats neerzetten. Ze voegen niets toe maar laten naar mijn smaak ook niets weg. Dit wordt extra benadrukt door de SA7. Wat een verschil met de CD17. Er is al meer geschreven op dit forum over de SA7, en dit maakt ie zeker waar misschien nog wel meer. Ik denk dat de speler met recht tot 's werelds top 10 behoort.
Groet, lo