Citaat van: lo op mei 15, 2010, 16:09:58
Vandaag een setje Siltech silver/gold XLR interlinks (Siltech SQ 80B G3) ontvangen. Ze zijn opgestuurd door Fritz de With (viceadmiraal). Hij belde me van de week of ik interesse had om dit setje eens vrijblijvend uit te proberen. Je begrijpt dat ik daar geen nee op kon zeggen Heel erg leuk van Fritz om me daarvoor te bellen .
Al even zitten luisteren naar wat SACD's oa van STS digital natuurlijk. Wat me in eerste indruk opvalt in vergelijk met de monster M550i XLR is dat de sitech's frisser klinken daar waar de Monster duidelijk "donker" van klankleur is. Hierdoor ontstaan een nog detailrijker geluidsbeeld is mijn indruk. Daarnaast is de plaatsing nog preciezer in mijn beeld. Tevens is de laagweergave strakker en beheerster.
Nogmaals dit zijn de eerste indrukken. Aankomende tijd nog eens wat preciezer luisteren. (wat heb ik het toch slecht hè )
De lengte van de kabels is 50 cm. Eigenlijk net iets te kort daar de XLR aansluitingen op de e-450 en DP700 precies op de tegenovergestelde hoeken van de apparaten zitten. Maar het gaat net alhoewel het wel strak staat.
Wordt vervolgd.
groet
lo
PS: Fritz, nogmaals hartelijk dank voor het uitproberen en opsturen.
hoi LO
deze staan te koop op
hifi-audio-markt.de ( verkoper uit NL) er staan nog een paar mooie Siltechs bij dezelfde handelaar
grt
koen
Siltech / SQ-110 Classic G5 Mk1 SATT XLR 0,75 metre (Gebrauchtgerät)
Click auf Bild -> Originalgröße
Produktgruppe: XLR-Kabel
Funktion: einwandfrei
Optik: neuwertig
Zubehör: komplett mit OVP
Farbe:
Neupreis: 2195 EUR
Garantie:
Serien-Nr: no serial
Preis: 850,00 EUR
--------------------------------------------------------------------------------
Beschreibung: One pair of Siltech SQ-110 Classic G5 Mk1 interconnects with SATT treatment. They are absolute mint, like new! The length of this pair is 0,75 metre, the original box is included. This is the best Classic interconnect by Siltech ever! Terminated with XLR connectors. Retail price was 2.195 euro today (the SQ-110 was 1.695 euro, the SATT treatment was 500 euro). High-end from The Netherlands!
Please check my other items. Free shipping worldwide!