LO
Zo te zien is je nieuwe tv geen 16:9 verhouding meer maar de nieuwste 24:9 versie van Philips ?
Klopt dit ook , of lijkt het alleen maar zo ?
En LO als je muziek gaat draaien zou je voor het mooie een laken over je tv beeldbuis moeten hangen , altans dat raad ik je dan aan want je moet uiteraard niets .
Op deze manier zoals je tv nu tussen beide boxen staat is dat nadelig voor het geluidsbeeld met oge op de reflexies die je van de beeldbuis krijgt .
Herinner je je nog toen ik bij jou was wat een positief resultaat het opleverde toen je de ruiten van je audiorack opendeed op mijn aanraden .
Je had meteen behoorlijk wat negatieve reflexies minder en het was voor ons beiden duidelijk hoorbaar door een aangenamer geluidsbeeld .
Voor je tv beeldbuis geld precies hetzelfde , 1 groot glas oppervlak , dus nog meer negatieve reflexies erbij .
Eerlijk gezegt als je een optimaal geluidsbeeld wilt hebben moet de tv weg van je audiorack en moeten alle ruiten van je audiorack verwijderd worden , maar dat doe je uiteraard niet omdat je dan volgens jouw uitleg een stofnest krijgt .
EN ONTHOU .
HET IS ENKEL EEN TIP VAN MIJN KANT , JIJ BESLIST NOG ALTIJD ZELF .
Groeten EDWIN B