Hoi Koen,
Inderdaad alweer even geleden dat je hier actief was volgens mij.
Mooie combi is het geworden hè. Je zult vast al wel terug hebben gelezen dat ik eigenlijk heel toevallig en prijstechnisch erg gunstig tegen de DP700 ben aan gelopen.
Als je weer eens komt luisteren moet je inderdaad die mooie XLR van jou maar eens meebrengen, kunnen we gelijk het verschil vaststellen.
Ik wil bij jou ook nog eens komen luisteren, zeker als alles up to date is. Spreken nog wel een keer af.
Mbt up-grade virus. Ik denk dat dit zo'n beetje het eindstation is. De DP700 is een Heeeeeeeeeele goede SACD speler die door de tijd heen alleen maar steeds meer luister plezier gaat verschaffen denk ik. Daarnaast zoals het in jou stukje staat, het wordt gewoon onmogelijk duur. Nee ik denk dat ik het hier maar bij moet houden
. Ik vraag me zelfs af of de combi van accuphase die hier boven zit de DP800 en de ..801 veel beter zijn?
Ik zie hier wel wanneer je helemaal klaar bent en dan moeten we zeker wat afspreken wat mij betreft. Ben erg benieuwd naar je speakers, de techniek daarvan en hoe ze klinken natuurlijk.
Groet,,
lo