De set van lo

Gestart door lo, oktober 14, 2009, 13:51:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Whisper.nl

Citaat van: cz79 op februari 23, 2012, 19:28:56
En ik vond de 13e editie al zo goed, ik ga binnenkort wel even langs bij Fritz

Excuus voor de vervuiling Lo.

yep no 14 is een pareltje.

welke muziek (soort) staat erop de dertien CZ79 ??

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

cz79

Van Blues tot percussie, jazz, vocaal enzovoort, ik zal hem eens meenemen als  er weer ergens een M&G is.
Het is wel echt een allegaartje met meerdere soorten muziek erop

Musicman

Citaat van: joep op februari 23, 2012, 19:29:29


O ligt de 14e bij jou. En ik maar zoeken.

Wat een mooie verzameling Joep!

Maare........je hebt wel veel geld in je wandje gestopt om je akoestiek voor elkaar te krijgen zeg.
Er zijn makkelijkere en goedkopere manieren hoor.... clown1
Musical Fidelity Tri-Vista 300
Marantz SA7
Dali Helicon 400SE
Harmonic Technology Pro 9+
Harmonic Magic Link 2
Supra "Sword" en "Lorad" kabels

cz79

 :schater:
Is dit werkelijk bij jou thuis, Joep? Zo ja dan heb je een beste verzameling cd's en vinyl  notworthy

pietjepc

Zo, daar is Cornelis niks bij :-D
PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

Marantz 81

#1550
Citaat van: lo op januari 28, 2012, 18:23:44
Ik vraag me trouwens af of de huidige contour lijn nog een keer een up-grade of een totale vervanging krijgt. Iemand een idee? Misschien de importeur, Edwin Vlieger, of dynaudio nog eens contacten.

Vraag ik me eigen ook al een tijdje af ,misschien komt er wel een nieuwe serie voor in de plaats of ook een MKII  :roll:

De Focus serie is ook al flink aan de prijs inmiddels  :yes:

Op de site is er nog niks te zien of vermeld  :no:

Zoldar

Focus 260 zijn nu rond de 1800 p/s. Oftewel in de 4K categorie.
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

thepioneer

Afgelopen zondag zijn Wimpeu en ik naar de m&g bij StadiumIII nog met Lo meegegaan naar huis om friet te eten, en dat was erg lekker  :evil:

Oh ja we hebben zijn set ook nog beluisterd  clown1. Toch een erg indrukwekkende set moet ik zeggen. Jeetje wat een controle en wat een gedetailieerde klanken komen uit deze set. We hebben verschillende muziekstukken beluisterd en wat me vooral opziel is de kracht die deze set bied aan bijvoorbeeld blaasinstrumenten. De hele set is op alle vlakken super, maar de blaasinstrumenten daar zat ook zoveel kracht achter. Elke uithaal van de muziekant die voel je ook. Ik kende de muziek stukken niet en weet niet hoe het hier thuis klinkt maar ik was echt zwaar onder de indruk van de kracht van die instrumenten.

Buiten het feit dat er een geweldige set staat is Lo en de familie uiterst gastvrij, en een ieder die Lo kent weet wat ik bedoel,

Erg leuke luisterervaring maar helaas een beetje kort. De klok gaf 20:00 aan toen we bij Lo vandaan gingen en toen moesten Wimpeu en ik nog eerst 2.5 uur rijden naar Wimpeu en ik nog een half uur verder naar huis.

Graag eens weer :) 
Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

lo

Was idd gezellig gisteren aansluitend aan ons bezoek bij stadiumIII :yes:

Jammer dat we niet meer tijd hadden, maar goed dan moeten jullie toch nog maar een keer speciaal naar mij toe komen om te luisteren. De dynamische muziek waar we ter afsluiting naar hebben zitten luisteren was deze CD:



Wim kon hem ook wel waarderen zeker door de verrassende wendingen die telkens weer in de muziek zitten.
Benieuwd of hij zijn bevindingen ook nog neer schrijft.

Ik wil ook nog een keer bij jou komen luisteren, een hele onderneming overigens, maar dat bespreken we nog wel. Dan zal ik die CD ook mee nemen om te kijken hoe of dit bij jou klinkt. :yes:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

Wel benieuw wat Wim te vermelden heeft over je set ,heeft toch wel een hele tijd geduurd voordat hij is geweest bij jou  :-)

Idd een Dynamische CD die Mephisto&Co

WilliamB

Zo te lezen, een erg leuke en gezellige dag.
En ja, helemaal mee eens een erg mooie SET, en de tijd is altijd te kort. :yes:




Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

drees62

Ik ga Leo in mei met een bezoekje vereren, here we come!  hello

jrm

Ja, Leo staat echt voor de brabantse gastvrijheid  notworthy

De Memphisto cd heb ik helaas niet bij Leo kunnen beluisteren of is die nieuw?

lo

 :no:
Heb ik al een paar jaar, maar wilde jullie niet de stuipen op het lijf jagen.... :schater:
Nee, eerlijk gezegd niet aan gedacht om die te draaien, doen we de volgende keer?
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

jrm

Oké, die staat genoteerd!!!

:yes: