Afgelopen zondag zijn Wimpeu en ik naar de m&g bij StadiumIII nog met Lo meegegaan naar huis om friet te eten, en dat was erg lekker
Oh ja we hebben zijn set ook nog beluisterd
. Toch een erg indrukwekkende set moet ik zeggen. Jeetje wat een controle en wat een gedetailieerde klanken komen uit deze set. We hebben verschillende muziekstukken beluisterd en wat me vooral opziel is de kracht die deze set bied aan bijvoorbeeld blaasinstrumenten. De hele set is op alle vlakken super, maar de blaasinstrumenten daar zat ook zoveel kracht achter. Elke uithaal van de muziekant die voel je ook. Ik kende de muziek stukken niet en weet niet hoe het hier thuis klinkt maar ik was echt zwaar onder de indruk van de kracht van die instrumenten.
Buiten het feit dat er een geweldige set staat is Lo en de familie uiterst gastvrij, en een ieder die Lo kent weet wat ik bedoel,
Erg leuke luisterervaring maar helaas een beetje kort. De klok gaf 20:00 aan toen we bij Lo vandaan gingen en toen moesten Wimpeu en ik nog eerst 2.5 uur rijden naar Wimpeu en ik nog een half uur verder naar huis.
Graag eens weer