Ze zijn er weer!!!!
Vanochtend opgehaald met onze oudste, daarna snel even langs Opa & Oma en vervolgens (nog sneller) weer naar huis gereden. Dan natuurlijk eerst even eten en de jongens zijn toen lekker gaan slapen. En had ik mooi de tijd om ze allemaal aan te sluiten, precies volgens het boekje, zeg maar
Wat heerlijk vol klinkt het geluid weer en krachtig! Voor degenen die benieuwd zijn naar hoe een 6-tal MA's naast elkaar staan, aanschouw
En voor degenen, die benieuwd zijn naar de binnenkant van een MA, heb ik Audioservice gevraagd om een paar foto's te maken:
Een TOP service van Audioservice! Ook kreeg ik nog een paar oranje D-bus snoertjes mee.
Het enige wat me nu verbaast, is dat die bromtoon nog steeds niet weg is. Het lijkt wel zo'n 50 Hz toon..... Toch heb ik alles goed aangesloten en staan alle instellingen goed. Ja, de kabels achter de kast lopen langs en over elkaar heen, maar dat kan toch niet die bromtoon veroorzaken. Ongeacht welk medium
(radio, dvd, br of wat dan ook) wordt gekozen en welk geluidsniveau, die toon blijft continue aanwezig en op hetzelfde volume. Uiteraard wordt e.a. overstelpt wanneer er daadwerkelijk geluid wordt weergegeven door een medium.....
Wat zou 't kunnen zijn? Toch maar eens alle kabels opnieuw aansluiten en proberen te "rangschikken"? Het zou toch niet de SR zijn? Of een keer proberen om de MA's niet te bruggen, maar 1 MA per luidspreker?