ik heb ook nagedacht over hoe ik het ga doen als ik over een paar maanden men appartament kan betrekken
ga vloerbedekking leggen op de vloer , veloeurs gordijnen heb ik al die in de hoeken komen te hangen zoals bij madvillian ,als zijnde siergordijnen ,en dan nog gewonen gordijnen
verder kijk ik later wel of het dan goed genoeg is , ik ga er wel alleen wonen maar het blijft voor mij ook een ruimte om in te wonen dus ik ga niet met tafels lopen schuiven enzv ,de woning is geheel van 20cm Beton
ben ook wel benieuw hoe het daar zal gaan klinken ik heb nu zo,n beetje dezelfde zolderkamer zoals madvillain had alleen dan is alles ook nog eens heel goed geisoleerd met 12 cm rockwool en gipsplaten daarover heen ( het dak ) en een houten vloer met vloerbedekking
heb daar de mogelijkheid om een aparte luister ruimte te maken ,maar daar heb ik geen zin wil gewoon lekker relaxt in mijn woonkamer muziek luisteren met af en toe een biertje erbij
wat trouwens absoluut af te raden is zijn lamellen die dingen resoneren als een gek