de set van viceadmiraal61

Gestart door viceadmiraal61, juni 07, 2009, 13:57:17

Vorige topic - Volgende topic

viceadmiraal61

IIOII..dan wordt de aanschaf van de d1 uit new sealand een beetje gevaarlijk..jammer

JohnWx

Citaat van: viceadmiraal61 op februari 20, 2010, 09:46:00
ja dat denk ik ook ..maar het blijkt niet makelijk te zijn om met II0II een afspraak te maken..toch leuk
om op het marantz forum een vergelijk te maken met top dac ..versies marantz d1..en de ax 1000
en bonbon de golden battle s1 versies sa 7..............................................................................
wij wachten maar af..

Alleen als hij een mk1 kan kopen voor een mk2  :schater:

ben je vergevorderd met die philips amp ? op hififorum
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

ll0ll

Nee, geen respons.

Je lissa wordt daar ook al aardig de grond in geboord, niet? :)
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

joep

Citaat van: viceadmiraal61 op februari 20, 2010, 10:07:35
IIOII..dan wordt de aanschaf van de d1 uit new sealand een beetje gevaarlijk..jammer

? ik heb nu iemand in New Sealand zitten. Binnen 2 weken is hij weer hier. Maar hij kan wel wat meenemen als ik hem dat vraag.

ll0ll

Citaat van: joep op februari 20, 2010, 12:03:01
? ik heb nu iemand in New Sealand zitten. Binnen 2 weken is hij weer hier. Maar hij kan wel wat meenemen als ik hem dat vraag.

Hoe doe je dat met invoerrechten etc?
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

viceadmiraal61

dank je wel joep voor het aanbod..maar ik bent al aan het mailen met het hoofd kantoor van marantz
in japan..heb daar veel vrienden..ze gaan zoeken in het magazijn en hun demo set.....
zo heb ik van ken ook twee nieuwe in doos(scherpe prijs) ax 1000 gekregen......en er komt
waarschijndelijk nog een magazijn opruiming..je heb geen idee wat daar allemaal in staat...
bv 4 cd 7..3 cd..14..en nog veel meer mooi spul..deze stock wordt gebruikt om klanten vragen
hier mee op te lossen....

ll0ll

Citaat van: viceadmiraal61 op februari 20, 2010, 15:08:05
en er komt waarschijndelijk nog een magazijn opruiming..

Kijk, now we are talking!
Hoe kan ik daarbij zijn?

Perfect_audio

Citaat van: viceadmiraal61 op februari 20, 2010, 10:03:47
nee ....de marantz ax 1000 doet precies het zelfde met een room acoustics correction..daar mee heb ik
mijn ruimte afgestemd..kijk die ruimte moet gewoon perfect zijn en dat is hij nu....
en ik wil na meeting niet meer door weer een app luisteren..pure gaan van sacd..naar pre amp..naar power amp

Hmmm, ik moet Fritz nog uitleggen c.q. demonstreren wat Audyssey is en kan.
Daarna weet hij het verschil en kan hij pas een vergelijking maken.

Ron
Mooier geluid door akoestiekcorrectie. Als je het niet gelooft, kom dan eens luisteren.

Maurice

Even wat postings verwijderd. Onenigheden tussen forumleden dienen onderling opgelost te worden en niet via het forum!

Forum regel 8:

Citeer8. Klachten over forumleden behoren niet openlijk op het forumbesproken te worden. Deze behoren eerst persoonlijk opgelost te worden of anders dienen de moderators ingelicht te worden over vermeend wangedrag (dit kan via "meldt dit bericht aan de moderators").
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

joep

Typ even de With in op zoek naar zijn side. Krijg ik het volgende:

Gehaat en gevreesd door zijn minderen, gemeden door zijn gelijken en in voortdurend conflict met zijn meerderen. Zo werd altijd aangekeken tegen de botte en eerzuchtige zeebonk en vechtersbaas Witte de With. Toch is 2009 uitgeroepen tot Witte de With-jaar, waarin de vice-admiraal net zo verheerlijkt wordt als zijn bekendere tijdgenoten Piet Hein, Maarten Tromp en Michiel de Ruyter.

Kan dat kloppen of zit ik 4 eeuwen te vroeg?

viceadmiraal61

klopt als buskruit..voor wattjes was er geen plaats in hollands glorie..lijfstraffen..kielhalen..mastop binding..
kloten klappen..dat waren nog eens tijden............en nu borstig vrouwe volk aan boord..dat geeft alleen maar onrust in de onderkiel..en dongen wipper wap..wij willen de neus in de wind..kennen geen gevaar meer
als slangen gespui..katte gejank in het voor en achter onder..nee de marine van wel eer is er niet meer...
waar is de blanke sabel..het gekruid pissen vlees..de rotte apel brei..en de rum.......
mijn overgroot vader wist het wel..zachte heel meesters maken stinken wonden...

groot vice admiraal witte de with

JohnWx

Citaat van: Maurice op februari 23, 2010, 11:30:04
Even wat postings verwijderd. Onenigheden tussen forumleden dienen onderling opgelost te worden en niet via het forum!

Forum regel 8:

Klachten zeggen de regels no 8

Geloof niet dat er klachten waren of hoe dan ook
Vind het vreemd om wederom postings van andere te verwijderen

de mond word weer gesnoerd omdat jij iets vind

Jammer
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Maurice

Citaat van: jwx op april 11, 2010, 20:31:45
Klachten zeggen de regels no 8

Geloof niet dat er klachten waren of hoe dan ook
Vind het vreemd om wederom postings van andere te verwijderen

de mond word weer gesnoerd omdat jij iets vind

Jammer
Je haalt verwijderde berichten aan van 1,5 maand geleden?
Ik heb de verwijderde berichten zojuist bekeken, en het is nog steeds mijns inziens terecht dat deze weggehaald zijn. Ook is hierover gesproken in de moderator sectie.

Verwijderen van berichten is een voorrecht van moderators. Dit mag alleen indien de forumregels zijn overtreden. Vervolgens gaan onze moderatierichtlijnen gelden (en ja, die zijn er echt).
Berichten worden overigens niet permanent verwijderd, komen terecht in een speciale onzichtbare board waar deze langere tijd bewaard blijven.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

viceadmiraal61

heb ik iets gemist....was een grapje toch..of begreep iemand deze grap van joep en mij niet...